Μπορεί ο ιταλικός Βορράς – που έχει πληγεί περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέρος στην Ευρώπη, να βλέπει μια πτώση στον αριθμό των θαν...
Μπορεί ο ιταλικός Βορράς – που έχει πληγεί περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέρος στην Ευρώπη, να βλέπει μια πτώση στον αριθμό των θανάτων και των κρουσμάτων κορωνοϊού, ωστόσο αυξάνονται οι ανησυχίες πως ο νότος της χώρας θα μπορούσε να γίνει το επόμενο hotspot.
Μια τετραήμερη τάση ελαφράς μείωσης του αριθμού των κρουσμάτων έληξε ωστόσο χθες, όταν τόσο οι μολύνσεις όσο και οι θάνατοι αυξήθηκαν σε σύγκριση με την προηγούμενη 24ωρη περίοδο αναφοράς. Η Ιταλία είναι η χώρα που έχει πληγεί όσο καμία άλλη στην Ευρώπη, όπου σχεδόν τα πάντα έχουν παραλύσει για πάνω από δύο εβδομάδες και οι άνθρωποι είναι υποχρεωμένοι να μένουν στα σπίτια τους.
Τι συμβαίνει όμως στον νότο της Ιταλίας;
Η εξάπλωση της επιδημίας του κορωνοϊού είναι πολύ λιγότερο διαδεδομένοι εκεί, αλλά υπάρχουν ανησυχητικές ενδείξεις που προέρχονται από περιοχές όπως η Καμπανία , γύρω από την Νάπολη και το Λάτσιο της Ρώμης, όπου το σύστημα υγείας θεωρείται πολύ λιγότερο εξοπλισμένο από ότι στον πλούσιο βορρά. Μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 74 θάνατοι στην Καμπανία και 95 στο Λάτσιο.
μια ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό Τζιουζέπε Κόντε, ο Βιντσέντζο Ντε Λούκα, πρόεδρος της περιοχής της Καμπανίας, διαμαρτυρήθηκε πως η κεντρική κυβέρνηση δεν είχε κάνει πράξη την υπόσχεσή της για αποστολή αναπνευστήρων και άλλων σωστικών μέσων. «Σε αυτό το σημείο υπάρχει μια πραγματική προοπτική πως η τραγωδία της Λομβαρδίας πρόκειται να γίνει η νέα τραγωδία του νότου» δήλωσε. «Είμαστε στην παραμονή μιας μεγάλης εξάπλωσης των λοιμώξεων που μπορεί και να μην είναι βιώσιμες».
Χθες, ο Τζιουζέπε Κόντε δήλωσε στην Ιταλική Γερουσία πως ολόκληρη η Ευρώπη θα πληγεί από μια «σοβαρή» ύφεση μετά την κρίση του κορωνοϊού και πως «έκτακτα μέτρα» απαιτούνται για την αντιμετώπιση του σοκ. Με τους αναλυτές να προβλέπουν πως τα αυστηρά μέτρα θα οδηγήσουν στην πτώση της Ιταλίας στη βαθύτερη ύφεση των τελευταίων χρόνων, ο Κόντε υποσχέθηκε ένα δεύτερο πακέτο κινήτρων ύψους τουλάχιστον 25 δισεκατομμυρίων ευρώ.