Τις επιπτώσεις του νόμου CAATSA νιώθει η τουρκική αμυντική βιομηχανία, νόμος ο οποίος έχει ενεργοποιηθεί για την Τουρκία εξαιτίας της αγορά...
Τις επιπτώσεις του νόμου CAATSA νιώθει η τουρκική αμυντική βιομηχανία, νόμος ο οποίος έχει ενεργοποιηθεί για την Τουρκία εξαιτίας της αγοράς των ρωσικών α/α συστημάτων S-400.
Η εξαγωγή όμως του ελικοπτέρου στην χώρα αυτή μάλλον δεν πρόκειται να γίνει ποτέ εξαιτίας του κινητήρα του ελικοπτέρου του LHTEC T800-4A LHTEC ο οποίος αποτελεί προϊόν συνεργασίας της βρετανικής Rolls-Royce και της αμερικανικής Honeywell.
Έτσι με το καθεστώς απαγόρευσης εξαγωγής του κινητήρα στο ελικόπτερο οι Φιλιππίνες μένουν μόνο με την αμερικανική επιλογή για 6 AH-64E Apache ή έξι AH-1Z Viper.
Οι τιμές για τα ελικόπτερα ανέρχονται στα 1,5 δισ.$ για τα πρώτα και στα 450 εκατ. $ για τα Viper.
Η διαφορά στην τιμή είναι έκδηλη και σύμφωνα με δημοσιεύματα οφείλεται στα πιο προηγμένα όπλα που φέρει το νApache.
Παρ΄όλα αυτά το πρόβλημα με τις Φιλιππίνες είναι ότι το μέγιστο ποσό που μπορούν να διαθλάσουν ανέρχεται στα 257 εκατ. $ και τώρα η υπόθεση βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις.