Ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας υιοθετεί η Aegean για την επανεκκίνηση του αεροπορικού ταξιδιού στην εποχή του… κορονοϊού. Η A...
Ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας υιοθετεί η Aegean για την επανεκκίνηση του αεροπορικού ταξιδιού στην εποχή του… κορονοϊού.
Η Aegean ανταποκρίνεται στα νέα ταξιδιωτικά δεδομένα, που διαμορφώνονται λόγω του COVID-19 και στις υποχρεώσεις τήρησης υγειονομικών πρωτοκόλλων για τις αεροπορικές μετακινήσεις που ανακοινώθηκαν, εφαρμόζοντας ήδη σε όλες τις πτήσεις του εσωτερικού και εξωτερικού δικτύου της, νέα ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, σε κάθε στάδιο του ταξιδιού.
Τι αλλάζει στις πτήσεις της Aegean
Με απόλυτη προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων και σε στενή συνεργασία με τις αρχές, έχουν ήδη αλλάξει οι διαδικασίες επιβίβασης, πρόσβασης, αλλά και εξυπηρέτησης στο αεροσκάφος, καθώς και οι διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης των αεροσκαφών. Η χρήση μάσκας έχει ήδη γίνει υποχρεωτική τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα πληρώματα της Aegean, ενώ στο εξής θα επιτρέπεται η μεταφορά στην καμπίνα μόνο μιας χειραποσκευής ή ενός προσωπικού αντικειμένου. Επίσης, θα διατηρούνται πλέον 3 σειρές καθισμάτων κενές για τη δυνατότητα απομόνωσης πιθανού συμπτωματικού επιβάτη.
Σε ό,τι αφορά τα μέτρα καθαρισμού που εφαρμόζονται, σημειώνεται ότι ήδη από την έναρξη της πανδημίας έχουν ενισχυθεί οι τακτικοί καθαρισμοί των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεων και έχουν εντατικοποιηθεί οι διαδικασίες απολύμανσης, ενώ το σύστημα ανακύκλωσης αέρα στα αεροσκάφη είναι εξοπλισμένο με φίλτρα HEPA (High Efficiency Particulate Air) και ο αέρας, ανανεώνεται διαρκώς, εφαρμόζοντας τα υψηλότερα πρότυπα. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τους κατασκευαστές, τα φίλτρα HEPA αιχμαλωτίζουν πάνω από το 99% των βακτηρίων και ιών.
Οι νέες αυτές διαδικασίες, σε συνδυασμό με τα μέτρα ατομικής προστασίας, καθίστανται αναγκαίες για να εξασφαλισθεί η προστασία επιβατών και πληρωμάτων, η επανεκκίνηση του αεροπορικού ταξιδιού, και η διασφάλιση της εθνικής προσπάθειας για τον περιορισμό της διασποράς της πανδημίας του COVID-19 στη χώρα.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφτείτε την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα “Together, with Care” στο www.aegeanair.com και στο www.olympicair.com, και δείτε εδώ τι ισχύει σε κάθε στάδιο του ταξιδιού.
Aegean
Λίγα λόγια για την εταιρεία
H AEGEAN και η θυγατρική της, Olympic Air, μετέφεραν 15 εκατομμύρια επιβάτες το 2019. Έως και πριν το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID-19, το πρόγραμμα δρομολογίων για το 2020, κάλυπτε ένα δίκτυο 155 προορισμών, 124 εξωτερικού και 31 εσωτερικού σε 44 χώρες.
Σε όλη τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, στις μετακινήσεις που επιβλήθηκαν από τις αρμόδιες αρχές λόγω της πανδημίας του COVID-19, η AEGEAN διατήρησε τη διασύνδεση με όλους τους προορισμούς στο εσωτερικό της χώρας σε περιορισμένες συχνότητες, με σκοπό τη συνδρομή στην ειδική μετακίνηση προσώπων και αναγκαίων υλικών για κάλυψη των βασικών αναγκών. Διατηρήθηκε επίσης και ένας μικρός αριθμός εβδομαδιαίων πτήσεων από Αθήνα προς Βρυξέλλες, για λόγους διατήρησης της συνδεσιμότητας της χώρας με το διοικητικό κέντρο της ΕΕ.
Παράλληλα, την ίδια περίοδο πραγματοποίησε, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ένα μεγάλο αριθμό δωρεάν ανθρωπιστικών πτήσεων (cargo) για τη μεταφορά υγειονομικού υλικού από την Κίνα και άλλες χώρες παραγωγής προς την Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και πτήσεις επαναπατρισμού πληθυσμών από διάφορους διεθνείς προορισμούς.