ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ... Ο CEO του Facebook δεν θέλει να παραπληροφορείται...
ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ...
Ο CEO του Facebook δεν θέλει να παραπληροφορείται το κοινό εν μέσω πανδημίας - Έρευνα του Πανεπιστημίου της Οτάβα έδειξε ότι περισσότερα από ένα στα τέσσερα βίντεο που θεωρούνται ιδιαίτερα δημοφιλή στο YouTube, περιέχουν παραπλανητικές ή ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον κορωνοϊό
Ο ίδιος υποστήριξε ότι η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα απορρίπτει εφεξής τις σχετικά με την εξάπλωση της νόσου Covid - 19.
Όπως εξήγησε στον δημοσιογράφο Σίμον Τζακ, αναρτήσεις όπως «αυτή είναι η αποδεδειγμένη θεραπεία για τον ιό» ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι ή η παραπληροφόρηση για το 5G, που έχει οδηγήσει σε ορισμένες περιπτώσεις στην καταστροφή υποδομών δικτύου, θα εξαφανίζονται από το Facebook.
Ο CEO του Facebook τόνισε επίσης πως «ακόμη κι αν κάτι δεν πρόκειται να προκαλέσει επικείμενο φυσικό πόνο, δεν θέλουμε λανθασμένες πληροφορίες να γίνονται viral».
Ο Ζάκερμπεργκ έφερε για παράδειγμα τον πρόεδρο της Βραζιλίας, Ζαίχ Μπολσονάρου και την άποψή του πως «βρέθηκε η θεραπεία για τον κορωνοϊό», δηλώνοντας πως η εν λόγω ανάρτηση αφαιρέθηκε επειδή «προφανώς» δεν ήταν αλήθεια.
Επιπλέον, ανέφερε πως το Facebook «κατέβασε» και περιεχόμενο ομάδων που υποστήριζαν πως το δίκτυο 5G φέρει ευθύνη για την εξάπλωση του ιού, ενώ ενθάρρυνε και κόσμο να προκαλέσει υλικές ζημιές σε κολώνες του δικτύου.
Tέλος παραδέχθηκε πως το Facebook «συνεργάζεται με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες που διασταυρώνουν πληροφορίες.
«Από τότε που ξέσπασε ο κορωνοιός, έχουμε εντοπίσει 7.500 περιπτώσεις παραπληροφόρησης που τελικά μας οδήγησαν να μαρκάρουμε ως «επικίνδυνες περίπου 50 εκατομμύρια αναρτήσεις. Ξέραμε πως αυτή η κίνηση θα είχε αποτέλεσμα καθώς οι περισσότεροι χρήστες δεν κάνουν κλικ σε δημοσιεύσεις με τέτοια προειδοποίηση», όπως τόνισε.
Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν αυτή η πρωτοβουλία του Ζάκερμπεργκ θα αποφέρει καρπούς, τουλάχιστον τους αναμενόμενους.
Πάντως, έρευνα του Πανεπιστημίου της Οτάβα έδειξε ότι περισσότερα από ένα στα τέσσερα βίντεο που θεωρούνται ιδιαίτερα δημοφιλή στο YouTube, περιέχουν παραπλανητικές ή ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον κορωνοϊό.