Ένα άγνωστο επεισόδιο, που αποκαλύπτει η Αίγυπτος και φέρνει στο φως της δημοσιότητας η αραβόφωνη έκδοση του Russia Today, έχει λούσει με κ...
Ένα άγνωστο επεισόδιο, που αποκαλύπτει η Αίγυπτος και φέρνει στο φως της δημοσιότητας η αραβόφωνη έκδοση του Russia Today, έχει λούσει με κρύο ιδρώτα το Πολεμικό Ναυτικό της Τουρκίας.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το περιστατικό σημειώθηκε στις 8 Ιουνίου και η Τουρκία το απέκρυψε. Ωστόσο, στρατιωτική πηγή επισημαίνει ότι αυτό προκαλεί ζήτημα στην Τουρκία, αφού όπως επισημαίνει θεωρητικά είναι δύσκολο να υπάρξει παρεμβολή στα ηλεκτρονικά συστήματα ενός υποβρυχίου, δεδομένου ότι πλέει σε μεγάλα βάθη.
Εάν επιβεβαιωθεί ότι όντως τα δύο τουρκικά υποβρύχια αγνοούνταν ή νέκρωσαν μέσω εξελιγμένου συστήματος παρεμβολών, σημαίνει ότι μπαίνουμε σε ένα νέο θέατρο αναβαθμισμένων επιχειρήσεων, που αναλογικά πάμφθηνης κατασκευής ηλεκτρονικών παρεμβολών μπορούν να αχρηστεύσουν πανάκριβα οπλικά συστήματα και να αλλάξουν υπέρμετρα την έκβαση μίας επιχείρησης, ακόμη και τον συσχετισμό δυνάμεων.
Ο Αιγύπτιος ειδήμονας στρατιωτικών υποθέσεων, ο Muhammad al-Kinani, αποκάλυψε μια μέθοδο μπλοκαρίσματος υποβρυχίων, μετά από ειδήσεις ότι η Τουρκία έχασε την επαφή με δύο υποβρύχια στη Μεσόγειο Θάλασσα στα ανοικτά των ακτών της Λιβύης.
Είπε αρχικά, ότι τα νέα σχετικά με την εξαφάνιση δύο υποβρυχίων του τουρκικού ναυτικού βόρεια των ακτών της Λιβύης, προέρχονταν από έναν ιδιωτικό στρατιωτικό ανάδοχο από τον τομέα των πληροφοριών (ένα πεδίο πληροφοριών που εξαρτάται από τη συλλογή πληροφοριών από ανθρώπινες πηγές και προσωπικές επαφές) ονομάζεται Edward, αλλά χωρίς την παρουσία επίσημων πηγών να το επιβεβαιώνουν.
Τόνισε ότι στις 13 Ιουνίου 2020 το τουρκικό ναυτικό ανακοίνωσε την εφαρμογή κοινής εκπαίδευσης για υποβρύχια με το ιταλικό ναυτικό, χωρίς αναφορά σε οποιοδήποτε περιστατικό περιστατικό που σχετίζεται με τις προαναφερθείσες ειδήσεις, είτε από την τουρκική πλευρά είτε από την ιταλική πλευρά, ή ακόμη και από οποιοδήποτε ναυτικό που έχει πλοία του διάσπαρτα βόρεια της ακτής της Λιβύης, όπως το Γαλλικό Ναυτικό, το Ελληνικό Ναυτικό ή το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ.
Σημείωσε ότι η έκθεση του υποβρυχίου συστήματος ραδιοεπικοινωνίας σε ηλεκτρονική απόφραξη και σαμποτάζ είναι εύκολο να επιτευχθεί μέσω του ηλεκτρονικού πολέμου που σχετίζεται με πολεμικά πλοία,μαχητικά και εξειδικευμένα ηλεκτρονικά αεροσκάφη, αλλά δεν τα .. εξαφανίζει
Συνέχισε: “Υποβρύχια χρησιμοποιούν ασύρματα συστήματα επικοινωνίας που πλησιάζουν την επιφάνεια της θάλασσας για να εξάγουν κεραίες επικοινωνίας σε” κύματα VHF / UHF “για να επικοινωνούν με πλοία, αεροπλάνα και δορυφόρους, επειδή τα ραδιοκύματα δεν μπορούν να διεισδύσουν στο μέσο που είναι καλά συνδεδεμένο το ηλεκτρικό ρεύμα, όπως το αλμυρό νερό, φυσικά.
Είπε ότι υπάρχει ένας τύπος κυμάτων που ονομάζεται “κύματα πολύ χαμηλής συχνότητας” και χρησιμοποιείται για την επικοινωνία με το υποβρύχιο από τις ναυτικές βάσεις, αλλά για την αποστολή πληροφοριών μόνο κειμένου και από τη μία πλευρά με αργό ρυθμό μετάδοσης και δεν μπορεί να μεταφέρει ανθρώπινες φωνές, και δεν μπορούν αρχικά να διεισδύσουν σε βάθος μεγαλύτερο από 20 μέτρα κάτω από τη θάλασσα, και για να ανταποκριθεί το υποβρύχιο αποκρίνοντας, θα πρέπει να ανυψώσει τον ”ιστό” με την κεραία επικοινωνίας πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Τα υποβρύχια μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν σημαντήρες που είναι εξοπλισμένοι με κεραία επικοινωνίας και συνδεδεμένοι με καλώδια μακράς οπτικής ίνας επαρκή ώστε το υποβρύχιο να υπάρχει σε μεγάλο βάθος, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με φιλικές πλατφόρμες με ασφάλεια, χωρίς να παρακολουθείται…. Ωστόσο, τα ίδια κύματα επικοινωνίας μπορούν να παρακολουθούνται να εντοπίζονται ή, φυσικά, να μπλοκάρουν. Υπάρχουν επίσης άλλες τεχνολογίες για υποβρύχια επικοινωνία, όπως σόναρ, ηχητικά κύματα και Blue Laser.
Τόνισε ότι εάν το υποβρύχιο υπόκειται σε παρεμβολές στις επικοινωνίες του, μπορεί απλά να βουτήξει στα βάθη και να απομακρυνθεί από την περιοχή μπλοκαρίσματος μέχρι μια ασφαλή απόσταση από την οποία μπορεί να πραγματοποιήσει τις επικοινωνίες του χωρίς προβλήματα.
Ο al-Kinani τόνισε ότι σε περίπτωση βύθισης του υποβρυχίου, και εδώ στην περίπτωσή μας μιλάμε για δύο υποβρύχια των τελευταίων μοντέλων που ανήκουν στο τουρκικό ναυτικό, το θέμα δεν μπορεί να κρατηθεί μυστικό για οποιονδήποτε λόγο και θα υπάρξει εκτεταμένη αναζήτηση και επιχειρήσεις διάσωσης από πλοία και αεροσκάφη του ΝΑΤΟ.
Ο αιγυπτιακός στρατιωτικός ειδήμονας εξήγησε ότι οι ειδήσεις για το μπλοκάρισμα είναι σίγουρα αληθινές και θα μπορούσαν να είναι πολύ αληθινές καθώς θα μπορούσε να συμβεί από τη θάλασσα ή την αεροπορία που αντιτίθεται στην τουρκική πλευρά, όπως την Ελλάδα ή άλλους, που συμμετέχουν με το ναυτικό τους ως μέρος της επιχείρησης “ΙΡΙΝΙ” που υλοποιεί η ΕΕ από τις 31 Μαρτίου.