dikaiologitikaΑλλάζουν όλα στα νέα αυτοκίνητα καθώς προηγμένα συστήματα για την ανίχνευση αλκοόλ θα υπάρχουν εγκατεστημένα ως απαραίτητα αξ...
dikaiologitikaΑλλάζουν όλα στα νέα αυτοκίνητα καθώς προηγμένα συστήματα για την ανίχνευση αλκοόλ θα υπάρχουν εγκατεστημένα ως απαραίτητα αξεσουάρ. Αντί για αλκοτέστ από την τροχαία, το ίδιο το αυτοκίνητο θα κάνει έλεγχο για αλκοόλ στον οδηγό. Δείτε τι ορίζει η απόφας του Συμβουλίου της Ε.Ε.
Αλκοτέστ από το ίδιο το αυτοκίνητο στον οδηγό με προηγμένα συστήματα ασφαλείας που θα έχουν όλα τα νέα οχήματα που διατίθενται στην αγορά χωρών της ΕΕ.
Υποχρεωτικά θα είναι στον εξοπλισμό τους, από τα μέσα του 2022, όπως αποφασίστηκε από το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι νέοι κανόνες για μείωση ατυχημάτων
Πίσω από τις νέες αποφάσεις για τον εξοπλισμό των νέων αυτοκινήτων είναι οι νέοι κανόνες σε μια προσπάθεια για μείωση των τροχαίων και του αριθμού των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους της ΕΕ.
Κατά το σκεπτικό της απόφασης, παράλληλα ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.
Τι θα κάνει το αλκοτέστ στο αυτοκίνητο
νεα αυτοκινητα αλοκοτεστ μαυρο κουτι
Ακόμη, η τοποθέτηση των λεγόμενων «μαύρων κουτιών» για τα αυτοκίνητα θα αποτελεί γεγονός καθώς η νέα νομοθεσία προβλέπει την ύπαρξη συστημάτων καταγραφής δεδομένων συμβάντος.
Ποια τα νέα συστήματα στο βασικό εξοπλισμό
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, λεωφορείων, ημιφορτηγών και οχημάτων τύπου SUV) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ασφαλείας:
ευφυής έλεγχος ταχύτητας,
εγκατάσταση συστήματος για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος,
σήματα επείγουσας στάθμευσης,
συστήματα ανίχνευσης οπισθοπορείας,
συστήματα καταγραφής δεδομένων συμβάντος,
ακριβής παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών,
συστήματα προειδοποίησης της υπνηλίας και της προσοχής του οδηγού,
προηγμένα συστήματα προειδοποίησης διάσπασης της προσοχής του οδηγού.
προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης,
συστήματα παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας σε έκτακτη ανάγκη,
διευρυμένες περιοχές προστασίας πρόσκρουσης της κεφαλής ικανές να μετριάζουν τους τραυματισμούς σε συγκρούσεις με ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες.
Ακόμη, οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να κατασκευάζουν με τέτοιο τρόπο τα οχήματά τους ώστε να μειώνονται σημαντικά τα τυφλά σημεία γύρω από αυτά.
Επιπλέον θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με συστήματα:
ανίχνευσης πεζών,
ποδηλατών
ανίχνευσης άλλων οχημάτων.
Όλα αυτά τα συστήματα είναι μερικά από όσα αρχίζουν να στρώνουν το δρόμο για αυτοκίνητα με αυτόνομα συστήματα οδήγησης.