Συναγερμός σήμανε στην Κηφισιά, καθώς νωρίτερα σημειώθηκε σοβαρό ατύχημα με συρμό του ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν οκτώ επιβάτε...
Συναγερμός σήμανε στην Κηφισιά, καθώς νωρίτερα σημειώθηκε σοβαρό ατύχημα με συρμό του ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν οκτώ επιβάτες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν έπιασαν τα φρένα του συρμού του Ηλεκτρικού με αποτέλεσμα να προσκρούσει στο προστατευτικό τοιχίο της αποβάθρας του σταθμού.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος των μηχανοδηγών ΗΣΑΠ δήλωσε: "Είχε ψιλόβροχο και αυτό δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα. Δεν να λειτούργησε σωστά και το αντιολισθητικό σύστημα που έχει το τρένο". Παράλληλα, ο κ. Φωτεινός απέκλεισε να είχε αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα απ' ότι έπρεπε ο μηχανοδηγός. "Δεν μπαίνουν με ταχύτητες, μπαίνουν με μικρή ταχύτητα. Αποκλείεται. Το πατινάρισμα συμβαίνει συχνά, το κακό είναι να σου τύχει σε τερματικό σταθμό.Είναι και γερασμένα τα τρένα, έχουν 35 χρόνια καριέρας" σημείωσε ο κ. Φωτεινός και τόνισε ότι πρόκειται για έμπειρο οδηγό.
Από την πλευρά του, ο ίδιος ο μηχανοδηγός υποστηρίζει ότι δεν έπιασαν τα φρένα λόγω της ολισθηρότητας στις ράγες εξαιτίας της βροχόπτωσης και πως δεν λειτούργησε και το αντιολισθητικό σύστημα με αποτέλεσμα να μην προλάβει να φρενάρει.
Όπως μετέδωσε ο αστυνομικός συντάκτης του Realfm 97,8, Μαρίνος Αλειφέρης, στο κεντρικό μαγκαζίνο του σταθμού, εξετάζεται με πόση ταχύτητα μπήκε ο συρμός μέσα στον τερματικό σταθμό της Κηφισιάς, δηλαδή εάν κινούνταν με μεγαλύτερη ταχύτητα από εκείνη που προβλέπεται από τα πρωτόκολλα και αυτό σε συνδυασμό με το νερό και τη γλίτσα που υπήρχε εκείνη την ώρα στις ράγες να μεγάλωσε την απόσταση του φρεναρίσματος με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στο προστατευτικό τοιχίο.
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι το τρένο μπήκε με μεγάλη ταχύτητα στον τερματικό, έπεσε πάνω στο τοιχίο και βγήκαν καπνοί από το βαγόνι του μηχανοδηγού.