Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Εμβόλια για τον κορωνοϊό: Θα χρειαστούν 8.000 αεροπλάνα για τη μεταφορά τους - Ο παγκόσμιος σχεδιασμός

Ποιες προδιαγραφές πρέπει να έχουν τα αεροπλάνα - Τι λέει η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών για την «αποστολή του αιώνα» Αν και δεν έχε...

aeroplana

Ποιες προδιαγραφές πρέπει να έχουν τα αεροπλάνα - Τι λέει η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών για την «αποστολή του αιώνα»

Αν και δεν έχει ακόμη βρεθεί το εμβόλιο που θα προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από τη νόσο Covid-19, η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών έχει έτοιμο το πλάνο για τον τρόπο παράδοσής του σε όλη την υφήλιο.




Σύμφωνα με δημοσίευμα του ΒΒC, για την παράδοση των εμβολίων σε παγκόσμιο επίπεδο, θα χρειαστούν οκτώ χιλιάδες jumbo, όπως εκτιμά η ΙΑΤΑ.

Μετά το σάλο που έχει ξεσπάσει στην διεθνή κοινότητα για την προσωρινή αναστολή του εμβολίου των AstraZeneca και του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, αφού ένας εθελοντής που συμμετείχε στις κλινικές δοκιμές εμφάνισε μία ανεξήγητη αντίδραση, οι ειδικοί έχουν ήδη στο μυαλό τους τον τρόπο διανομής του πολυπόθητου εμβολίου.

Όπως επισημαίνει το ΒΒC, η παράδοση του εμβολίου σε όλες τις χώρες, θα είναι η «μεγαλύτερη πρόκληση στην Ιστορία σε ότι αφορά τον τομέα των μεταφορών», σύμφωνα με την αεροπορική βιομηχανία.

Με λίγα λόγια, για να φτάσει το εμβόλιο στους πολίτες, όταν αυτό θα είναι έτοιμο και θα έχει λάβει την έγκριση των αρμοδίων φορέων, θα χρειαστεί να επιστρατευτούν οκτώ χιλιάδες Boeing 747, σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).

«Δεν υπάρχει ακόμη εμβόλιο που να θωρακίζει τον οργανισμό από τον νέο κορωνοιό αλλά η IATA συνεργάζεται ήδη με αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, παγκόσμιους φορείς υγείας και φαρμακευτικές εταιρείες σε ένα παγκόσμιο σχέδιο αερομεταφοράς», αναφέρει η IATA.

Το πρόγραμμα διανομής του εμβολίου προϋποθέτει μόνο μία δόση ανά άτομο.

«Η ασφαλής χορήγηση εμβολίων Covid-19 θα είναι η αποστολή του αιώνα για την παγκόσμια βιομηχανία αεροπορικών φορτίων. Αλλά δεν θα συμβεί χωρίς προσεκτικό προγραμματισμό. Και η ώρα είναι τώρα», υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της IATA, Aλεξάντρ ντε Ζουνιάκ.