Με κράνος, ορατό εξοπλισμό τη νύχτα και συνοδό για χρήστες ποδηλάτων ή ηλεκτρικών πατινιών που είναι κάτω από 12 ετών επιχειρεί το υπουργ...
Με κράνος, ορατό εξοπλισμό τη νύχτα και συνοδό για χρήστες ποδηλάτων ή ηλεκτρικών πατινιών που είναι κάτω από 12 ετών επιχειρεί το υπουργείο Μεταφορών να βάλει κανόνες στη μικροκινητικότητα, που μέρα με τη μέρα κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, αλλά ωστόσο προκαλεί προβληματισμό στους επαγγελματίες του κλάδου.
Αναλυτικά, όσον αφορά στους κανόνες κυκλοφορίας για τα Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτροκίνητα Οχήματα (ΕΠΗΟ), δηλαδή ηλεκτρικά πατίνια, τροχοπέδιλα (rollers), τροχοσανίδες (skate boards) και αυτοεξισορροπούμενα οχήματα (όπως Segway), το σχέδιο νόμου προβλέπει, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, ότι:
Τα οχήματα που αναπτύσσουν μικρή ταχύτητα (έως 6 χλμ./ώρα), παραπλήσια δηλαδή με την ταχύτητα του πεζού, κυκλοφορούν όπου και όπως κυκλοφορούν οι πεζοί.
Τα ΕΠΗΟ που αναπτύσσουν ταχύτητα έως 25 χλμ./ώρα λογίζονται ως ποδήλατα και κυκλοφορούν όπου επιτρέπονται τα ποδήλατα.
Απαγορεύεται για λόγους οδικής ασφάλειας η κυκλοφορία αυτών των οχημάτων σε οδούς όπου αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες (άνω των 50 χλμ./ώρα).
Τα οχήματα αυτά πρέπει να φέρουν στον υποχρεωτικό εξοπλισμό τους, κατ’ αντιστοιχία με τα ποδήλατα, φρένα, φώτα, ηχητική προειδοποίηση.
Οι οδηγοί των ποδηλάτων και των ΕΠΗΟ πρέπει υποχρεωτικά να φορούν εγκεκριμένου τύπου προστατευτικό κράνος, κανονικά δεμένο.
Κατά τη νύχτα, οι οδηγοί των ποδηλάτων και των ΕΠΗΟ υποχρεούνται να φορούν ορατό αντανακλαστικό εξοπλισμό.
Οι οδηγοί των ποδηλάτων που δεν έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 12 ετών και κινούνται σε οδικό δίκτυο που προορίζεται για την κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων θα πρέπει να συνοδεύονται από άτομα που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 16 ετών.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να λάβει μέτρα ρύθμισης ή περιορισμού της κυκλοφορίας των ΕΠΗΟ και να καθορίσει χώρους για την οργανωμένη στάθμευση των οχημάτων αυτώ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.