Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Τα νέα σκάφη του Λ.Σ.: Το «Λιμενοφύλακας Ζαμπάτης Μαρίνος» και το «Υποπλοίαρχος Κωτούλας Γεώργιος»

Ένα από τα νέα σχέδια σκαφών που θα ενταχθούν στις δυνάμεις της Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) (Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή) στ...





Ένα από τα νέα σχέδια σκαφών που θα ενταχθούν στις δυνάμεις της Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) (Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή) στο εγγύς μέλλον είναι το P355GR, ένα σχέδιο παράκτιου πλοίου περιπολίας από το Ιταλικό ναυπηγείο Cantiere Navale Vittoria (CNV) SpA.

Στις 22 Ιανουαρίου 2019, το Ελληνικό Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής υπέγραψε σύμβαση 42 εκατομμυρίων ευρώ με την Cantiere Navale Vittoria, μέσω του αποκλειστικού αντιπροσώπου της εταιρείας στην Ελλάδα, της Gladius PC, για την προμήθεια τριών (3) περιπολικών πλοίων προς το Λ.Σ. και μια επιλογή για ένα τέταρτο. Αυτή τη μέρα σηματοδότησε την έναρξη ενός φιλόδοξου προγράμματος μίνι εξοπλισμού για το Λ.Σ., ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην ενίσχυση της οργάνωσης με σύγχρονα σκάφη με αυξημένες δυνατότητες και νέο εξοπλισμό, αλλά και στον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος εξοπλισμού, όπως σκάφη και αεροσκάφη.

Το νέο σκάφος του Λ.Σ. είναι μια τροποποιημένη έκδοση του P350 (το 35 δείχνει το μήκος σε μέτρα) που εξυπηρετεί σε σημαντικό αριθμό την ακτοφυλακή της Λιβύης (P350 LAR) και την Τυνησία (P350 TN). Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η Cantiere Navale Vitoria SpA έχει μακρά παράδοση στο σχεδιασμό και την κατασκευή σκαφών διαφόρων τύπων από το 1927. Με παραγωγή περισσότερων από 800 σκαφών όπως: φορτηγά-σκάφη, αλιευτικά σκάφη, δεξαμενόπλοια, βυθοκόροι, πορθμεία και επιβατικά πλοία καθώς και περιπολικά σκάφη διαφόρων μεγεθών για τη Σλοβενία, τη Λιβύη, την Τυνησία, την Ιταλία, τη Μάλτα και την Κύπρο.

Το ελληνικό P355 GR είναι ουσιαστικά ένα νέο μοντέλο και όχι μόνο μια έκδοση του υπάρχοντος P350. Το νέο σκάφος έχει σχεδιαστεί βέλτιστα για να εκτελεί ένα ευρύ φάσμα αποστολών, έχει μήκος 37 μέτρα προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του διαγωνισμού του Λ.Σ. και κυρίως όσον αφορά την αυτονομία, τους χώρους διαμονής και το φουσκωτό σκάφος Rigid-Hull (RHIB).

Υπάρχουν εξαιρετικοί χώροι διαβίωσης, γεννήτρια και κλιματισμός σε όλα τα κλειστά διαμερίσματα. Η μετατόπισή του πλησιάζει τους 160 τόνους με πλήρες φορτίο. Η ταχύτητά του με πλήρες φορτίο είναι 38 κόμβοι και με μέσο φορτίο ξεπερνά τους 40 κόμβους, ενώ το μέγιστο εύρος με ταχύτητα τουλάχιστον 18 κόμβων υπερβαίνει τα 1.000nm! Το σκάφος έχει 16 κρεβάτια σε 6 χώρους διαμονής (καμπίνες) για το πλήρωμα 12 μελών και 4 επιπλέον επιβάτες λόγω της επιχειρησιακής απαίτησης του Λ.Σ., ενώ έχει επίσης τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 20 επιπλέον επιβάτες (ομάδα ειδικών δυνάμεων, ναυάγια κ.λπ. .) στα καθίσματα. Υπάρχουν επίσης κατάλληλες διατάξεις για την υποδοχή και μεταφορά ασθενών και τραυματισμένων από φορείο.

Κάθε σκάφος έχει δύο φορεία, ενώ κάθε πλοίο θα μεταφέρει πλήρη εξοπλισμό για τη διάσωση-συλλογή ναυαγίων (συσκευή γρήγορης ρυμούλκησης, δίχτυ συλλογής, εξοπλισμός πρώτων βοηθειών κ.λπ.). Εκτός από όλα αυτά, το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με όλα όσα χρειάζονται για να εξυπηρετήσει το πλήρωμα, όπως πλυντήριο, στεγνωτήριο, πολλά μπάνια, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, ηχοσύστημα, τηλεοράσεις, γραφεία και πολλά άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.