Χιλιάδες συνδρομητές της WIND στην περιοχή του Βόλου το Σάββατο (12/12) βρέθηκαν χωρίς σταθερό τηλέφωνο, ίντερνετ και τηλεόραση εξαιτίας β...
Σύμφωνα με την εταιρεία «το πρόβλημα προκλήθηκε από πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά τη διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι». «Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει το ενημερωτικό σημείωμα και σημειώνει ότι «η WIND, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει δωρεάν 20GB και 1.000′ ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, στους συνδρομητές της περιοχής του Βόλου, που έχουν επηρεαστεί από την τεχνική αυτή δυσλειτουργία».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.