Τα αεροσκάφη και πολλά μικρότερα πλοία θα είναι το κλειδί για μια στρατηγική κατανεμημένων θαλάσσιων επιχειρήσεων. Το Πολεμικό Ναυτικό των ...
Τα αεροσκάφη και πολλά μικρότερα πλοία θα είναι το κλειδί για μια στρατηγική κατανεμημένων θαλάσσιων επιχειρήσεων.
Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ ελπίζει να λειτουργήσει έως και 402 πλοία έως το 2050. Το νέο σχέδιο της υπηρεσίας περιλαμβάνει το διπλασιασμό του αριθμού των αμφίβιων επιθετικών πλοίων και των μικρών επιφανειακών μαχητών, όπως τα Littoral Combat Ships και τα νέα FFG (X) Fggates , προσθέτοντας σχεδόν τριάντα νέα υποβρύχια επίθεσης. και προσθέτοντας σχεδόν σαράντα πλοία Combat Logistics Force, σύμφωνα με το σχέδιο 30-Shipbuilding που κυκλοφόρησε πρόσφατα
Ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο των σχεδίων για 402 πλοία είναι ότι αυτός ο αριθμός δεν φαίνεται να περιλαμβάνει τον μεγάλο αριθμό μη επανδρωμένων πλοίων και επιφανειακών αεροσκαφών που το Ναυτικό βρίσκεται τώρα στη διαδικασία προσθήκης στη δύναμη.
Τα αεροσκάφη είναι επίσης ζωτικής σημασίας όταν πρόκειται για εξελισσόμενες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, μεγαλύτερη αυτονομία και επανδρωμένη μη επανδρωμένη ομαδοποίηση. Επομένως, η προσθήκη ενός μη επανδρωμένου στόλου στο σχέδιο των 402 πλοίων έως το 2050 θα μπορούσε εύκολα να φέρει το Ναυτικό πάνω από την επιθυμία του για έναν ισχυρό στόλο 500 πλοίων.
«Το επίκεντρο της μελέτης FNFS ήταν να εντοπίσει τα οφέλη και τους συναφείς κινδύνους τριών εναλλακτικών μελλοντικών αρχιτεκτονικών στόλου, προκειμένου να ενημερώσει τις μελλοντικές αποφάσεις δομής ναυτικής δύναμης και το 30ετές σχέδιο ναυπηγικής βιομηχανίας», γράφει το σχέδιο.
Το σχέδιο ανέφερε την ταυτόχρονη ανάγκη εκσυγχρονισμού, αύξησης μεγέθους, εξισορρόπησης υποθαλάσσιων και επιφανειακών σκαφών και διατήρησης του επιχειρησιακού στόλου με την πάροδο του χρόνου.
«Τα προφίλ χρηματοδότησης λεπτομερώς στο παρελθόν σχέδια ναυπηγική βιομηχανία τόνισε τη δημοσιονομική πρόκληση που σχετίζεται με το συνδυασμό των στρατηγικών ανακεφαλαιοποίηση προμηθειών της τάξης Κολούμπια SSBN και την επιτακτική ανάγκη να επενδύσουν στην ανάκαμψη ετοιμότητας, βελτιωμένη θνησιμότητα, και μια μεγαλύτερη μεγάλο στόλο του ανταγωνισμού εξουσίας,» δηλώνει το σχέδιο .
Μια ενδιαφέρουσα έκθεση από το Ινστιτούτο Ναυτικών των ΗΠΑ χαρακτηρίζει το σχέδιο του Ναυτικού το Δεκέμβριο του 2020 ως μια τεράστια αύξηση πέρα από τις πρόσφατες προτάσεις, γράφοντας «το Ναυτικό προέβλεπε στο αίτημά του για το προϋπολογισμό 2021 ότι θα αγόραζε μόλις 44 πλοία από το 2021 έως το 2025, δαπανώντας 102 δισεκατομμύρια να το κάνεις. Το νέο σχέδιο δείχνει μια αύξηση κατά 86% στον αριθμό των πλοίων που θα αγόραζε η υπηρεσία στο επόμενο πενταετές Πρόγραμμα Άμυνας για τα Μελλοντικά Χρόνια, και μια αύξηση 44% στις δαπάνες για ναυπηγικές εργασίες και λογαριασμούς μετατροπής. ”
Ένα ορατό και φαινομενικά πολύ σημαντικό μοτίβο φαίνεται να αντικατοπτρίζεται στο σχέδιο, καθώς όχι μόνο επιδιώκει να διευρύνει μαζικά το στόλο των αμφίβιων επιθετικών πλοίων από τριάντα ένα σε εξήντα δύο έως το 2050, αλλά και να διπλασιάσει τον αριθμό των Μικρών Επιφανειακών Μαχητών. Αυτό αντικατοπτρίζει μια ενδιαφέρουσα κίνηση προς μικρότερες, πιο ευέλικτες και δυνητικά πιο διεσπαρμένες επιχειρήσεις πλοίων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τη στρατηγική Κατανεμημένων Θαλάσσιων Επιχειρήσεων του Ναυτικού.
Αυτό το είδος διαμόρφωσης δύναμης θα ήταν σίγουρα σε καλή θέση για τη βελτιστοποίηση επανδρωμένων, μη επανδρωμένων ομάδων και γρήγορης αποστολής αναγνώρισης και απεργίας προς τα εμπρός. Μια τέτοια στρατηγική φέρνει επίσης το πλεονέκτημα, σύμφωνα με το σχέδιο Ναυπηγικής, να ελευθερώσει μεγαλύτερα πολεμικά πλοία, όπως καταστροφικά και ταχύπλοα σκάφη για άλλες πιο πιεστικές αποστολές θαλάσσιου πολέμου. Μια δομή δυνάμεων όπως αυτό θα βοηθούσε επίσης στη βελτιστοποίηση του στρατηγικού σχεδίου του Ναυτικού για τη χρήση μεγαλύτερων πλοίων ως πλατφόρμες «κεντρικού υπολογιστή» διοίκησης και ελέγχου που συντονίζουν ομάδες μικρότερων πλοίων, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων αριθμών αεροσκαφών.
Η μεγάλη αύξηση του στόλου των πλοίων εφοδιαστικής φαίνεται επίσης να αποκαλύπτει μια απόπειρα ευθυγράμμισης με τη στρατηγική Κατανεμημένων Θαλάσσιων Επιχειρήσεων του Ναυτικού, καθώς περισσότερα αποσυναρμολογημένα πλοία μπορεί να είναι μακρύτερα και πιο σημαντικά χρειάζονται εκτεταμένη υλικοτεχνική υποστήριξη όσον αφορά τις προμήθειες, τη διατήρηση όπλων και άλλα πράγματα .
Πηγή: nationalinterest.org
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.