Υπενθυμίζεται ότι το 9% του παγκόσμιου εμπορίου θαλάσσιων προϊόντων πραγματοποιείται μέσω της Διώρυγας Ανοδική πορεία κατέγραψαν οι τιμές ...
Υπενθυμίζεται ότι το 9% του παγκόσμιου εμπορίου θαλάσσιων προϊόντων πραγματοποιείται μέσω της Διώρυγας
Ανοδική πορεία κατέγραψαν οι τιμές του πετρελαίου το πρωί της Παρασκευής, λόγω του ότι η Διώρυγα του Σουέζ, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα κανάλια μεταφοράς πετρελαίου και άλλων εμπορευμάτων στον κόσμο, παραμένει για μια ακόμη ημέρα μπλοκαρισμένη.
Η κομβική πλωτή δίοδος πλοίων από και προς Ασία και Ευρώπη παραμένει κλειστή εδώ και τέσσερις ημέρες, μετά από την προσάραξη του γιγαντιαίου πλοίου, το οποίο μεταφέρει φορτίο κοντέινερ αξίας περίπου 9,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ έχει δημιουργηθεί τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση. «Οι φόβοι της στενότητας του εφοδιασμού αυξήθηκαν, καθώς το κανάλι του Σουέζ παρέμεινε αποκλεισμένο από το γιγαντιαίο πλοίο, κάτι που αντισταθμίζει τις ανησυχίες για την αδύναμη ζήτηση λόγω των lockdown στην Ευρώπη και την Ασία», δήλωσε ο Satoru Yoshida της Rakuten Securities.
Το 9% του παγκόσμιου εμπορίου θαλάσσιων προϊόντων
Από τα 39,2 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου αργού το 2020, 1,74 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα διήλθαν από το κανάλι του Σουέζ, σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης δεξαμενόπλοιων Kpler. Επιπλέον, 1,54 εκατομμύρια βαρέλια προϊόντων διύλισης, όπως η βενζίνη και το ντίζελ, διέρχονται επίσης από το κανάλι, δηλαδή περίπου το 9% του παγκόσμιου εμπορίου θαλάσσιων προϊόντων, δήλωσε ο Kpler.
Από την άλλη, το γεγονός ότι οι χώρες στην Ευρώπη ανανεώνουν τους περιορισμούς για να περιορίσουν τη διάδοση της νόσου Covid-19, πιθανότατα θα μειώσει τη ζήτηση καυσίμων στην περιοχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.