Όλοι έχουμε να διηγηθούμε ιστορίες από πολύωρες καθυστερήσεις λόγω κίνησης. Αν όμως μιλάμε για το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα στην ιστορία...
Όλοι έχουμε να διηγηθούμε ιστορίες από πολύωρες καθυστερήσεις λόγω κίνησης. Αν όμως μιλάμε για το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα στην ιστορία, τότε καλό είναι να αρχίσουμε να μετράμε σε μέρες.
Οι κάτοικοι της Ελλάδας, ειδικά εκείνοι που ζουν και εργάζονται στην πρωτεύουσα και τη συμπρωτεύουσα είναι συνηθισμένοι στα μποτιλιαρίσματα, σε τέτοιο βαθμό που τα μικρής διάρκειας, εκείνα δηλαδή που δεν ξεπερνούν τη μία ώρα να θεωρούνται ένα φυσιολογικό κομμάτι της καθημερινότητας τους.
Σίγουρα αρκετοί οδηγοί έχουν ζήσει στη Ελλάδα πολύ μεγαλύτερα σε διάρκεια μποτιλιαρίσματα από αυτό, όπως εκείνα που βιώνουμε κατά τη διάρκεια των εορτών και ακόμη περισσότερο το Πάσχα. Μποτιλιαρίσματα που διαρκούν δηλαδή τρεις και τέσσερις ώρες με τους ουρές των αυτοκινήτων να εκτείνονται για ολόκληρα χιλιόμετρα.
Υπάρχει όμως και ένα μποτιλιάρισμα που θεωρείται το μεγαλύτερο που έχει καταγραφεί στη μέχρι τώρα ιστορία του αυτοκινήτου, συνδυαστικά σε όγκο και διάρκεια και έγινε στην Κίνα.
Το επικότερο μποτιλιάρισμα όλων των εποχών ξεκίνησε στις 13 Αυγούστου του 2010 και σύμφωνα με τα διάφορες πηγές έμεινε... "ζωντανό" για δέκα με δώδεκα ημέρες.
Το ατελείωτο μποτιλιάρισμα έγινε στον Εθνικό Αυτοκινητόδρομο 110 κατά την επιστροφή Κινέζων στο Πεκίνο από τις καλοκαιρινές τους διακοπές και το μήκος του ξεπέρασε τα 100 χιλιόμετρα. Μάλιστα υπάρχουν αναφορές οδηγών που λένε ότι έμειναν κολλημένοι στο μποτιλιάρισμα από τρεις έως και πέντε μέρες, ενώ άλλοι οδηγοί αναφέρουν ότι έκαναν μόλις... ένα χιλιόμετρο κάθε μέρα!
Το επικό κινέζικο μποτιλιάρισμα του 2010 αποδίδεται στην εκρηκτική άνοδο στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα τα προηγούμενα χρόνια, χωρίς να υπάρξει μέχρι τότε και ανάλογη πρόβλεψη για την δημιουργία δρόμων που θα μπορούσαν να τα εξυπηρετήσουν. Στο συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο παρατηρούνταν αύξηση της κυκλοφορίας άνω του 40% σε ετήσια βάση, ενώ την ημέρα του μποτιλιαρίσματος ο όγκος των αυτοκινήτων ξεπερνούσε κατά 60% τον μέγιστο δυνατό όγκο που μπορούσε να διαχειριστεί ο αυτοκινητόδρομους.
Σύμφωνα και με άλλες αναφορές σημαντική συμβολή στη δημιουργία του μεγαλύτερου μποτιλιαρίσματος στην ιστορία είχαν και κάποια φορτηγά βαρέως τύπου, τα οποία μετέφεραν οικοδομικά υλικά προς το Πεκίνο, αλλά και εργασίες που γίνονταν για την βελτίωση του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου, ένα έργο που θα ξεκινούσε πέντε ημέρες αργότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.