Θεωρούμε πως η αποκλειστική μας είδηση πως η Fincantieri προσφέρει 2 από τις ήδη κατασκευασμένες ελαφριές φρεγάτες Doha Class στο ΠΝ, με τη...
Θεωρούμε πως η αποκλειστική μας είδηση πως η Fincantieri προσφέρει 2 από τις ήδη κατασκευασμένες ελαφριές φρεγάτες Doha Class στο ΠΝ, με τη σύμφωνη γνώμη του Κατάρ, ήταν από τις σημαντικότερες του έτους. Έχουμε πει, πολλές φορές, πως θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις και ανατροπές πριν παρθεί η τελική απόφαση. Αλλά φαίνεται πως και η Fincantieri θέλει να πάρει το συμβόλαιο, αλλά και ο Ντράγκι προσφέρει κι αυτός την αμέριστη συμπαράσταση του Ιταλικού κράτους.
Το πρόβλημα με τις Doha είναι πως οι Καταριανοί κάνουν έναν αγώνα δρόμου να τις έχουν ετοιμοπόλεμες για το Μουντιάλ του 2022. Δεν πρέπει η από τη θάλασσα προστασία του, ανατεθεί στους Αμερικανούς, είναι επιβεβλημένο να έχουν μια δική τους παρουσία. Συνεπώς, μια ή και δυο ακόμη φρεγάτες θα πρέπει να είναι επιχειρησιακές. Κάτι που δημιουργεί προβλήματα στην πρόταση της Fincantieri που αφορά την Ελλάδα.
Επίσης, η Doha Class είναι έτοιμη με εκτοξευτές ASTER 30, κάτι που αλλάζει το σχεδιασμό του ΠΝ. Αυτό όμως δεν είναι τόσο το πρόβλημα, όσο η εκ των υστέρων ανάγκη για τοποθέτηση κάποιου sonar. Ακόμη και το «μικρό» CAPTAS-2 πρέπει να μελετηθεί προ τοποθέτησής του. Βέβαια, μετά θα μιλάμε για μια εξαιρετικά οπλισμένη ελαφριά φρεγάτα, αλλά το ΠΝ έχει πολλές φορές «πονέσει» από μελλοντικές αναβαθμίσεις που δεν έγιναν ποτέ. Οι Ιταλοί όμως δεν παραδίδουν τα όπλα. Η πρόταση τελικά είναι ακόμη καλύτερη!
Κάτι που είχαμε γράψει πολύ καθαρά παλιότερα, ήταν η έκπληξή μας για τη μη προσφορά φρεγατών κλάσης ΡΡΑ στο Πολεμικό Ναυτικό στην αρχική διαδικασία επιλογής των φρεγατών. Η ΡΡΑ είναι μια κλάση πλοίων με 3 διαμορφώσεις, Light, Light+ & Full, με αλλαγές σε όπλα και εν μέρει σε ηλεκτρονικά. H Light είναι μια φρεγάτα με οπλισμό περιπολικού ανοιχτής θαλάσσης, που όμως μπορεί να μετατραπεί σε Light+ και Full πολύ γρήγορα. Δηλαδή, η Light θα διαφέρει από τη Full κυρίως στον οπλικό φόρτο. Γιατί το κάνουν αυτό οι Ιταλοί; Διότι θα έχουν περιπολικά ανοιχτής θαλάσσης με χαμηλό κόστος συντήρησης, που μπορούν να γίνουν φρεγάτες αν χρειαστεί. Είναι μια εξαιρετική ιδέα, επιπέδου Ιταλίας! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.