Πάνω από 350 εξόδους έχουν συμπληρώσει τα «γεράκια» της 332 Μοίρας τα οποία καταβάλουν κάθε προσπάθεια, στο έδαφος και τον αέρα, για να προ...
Πάνω από 350 εξόδους έχουν συμπληρώσει τα «γεράκια» της 332 Μοίρας τα οποία καταβάλουν κάθε προσπάθεια, στο έδαφος και τον αέρα, για να προχωρήσουν τον δικό τους κύκλο εκπαίδευσης ώστε στη συνέχεια να περάσουν στο επόμενο επίπεδο, που δεν είναι άλλο από την επιχειρησιακή ένταξη των RAFALE στον αεροπορικό στόλο.
Τα RAFALE που απογειώνονται κάθε μέρα πετούν αποκλειστικά, είτε στον ηπειρωτικό κορμό, είτε στο Αιγαίο, για να εκπαιδευτούν οι ιπτάμενοί τους πάνω σε διάφορες ασκήσεις που έχει εκπονήσει η μοίρα και έχει εγκρίνει το Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας. «Τρίβονται» στις τακτικές με το νέο μαχητικό. Βλέπουν τις δυνατότητες σκόπευσης, με ή χωρίς ραντάρ, μετρούν τις αποστάσεις στην χρήση των όπλων αέρος-αέρος, αέρος- εδάφους, κ.ο.κ.
Αλλά ακόμη και αυτές οι εικόνες των 4,5 γενιάς Γαλλικών αεροσκαφών, που πολλές φορές απαθανατίζονται από νησιώτες και τις ανεβάζουν στα social media, ενοχλούν την Τουρκία. Κι αυτό επιβεβαιώνεται από τους Αξιωματούχους της γείτονος που ασχολούνται μονίμως με τα RAFALE και τη συμφωνία που κατάφερε να κάνει η Ελλάδα ώστε να έχει στην φαρέτρα της ένα διαφορετικό όπλο που φέρνει την αεροπορική υπεροχή.
Για να επιτευχθεί αυτή όμως, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη και με τα μόλις- προς το παρόν- έξι πρώτα αεροσκάφη. Το βέβαιο είναι ότι τα RAFALE έχουν ήδη «ανανεώσει» τα μέλη της 332 Μοίρας, ιπταμένους, αλλά κυρίως μηχανικούς οι οποίοι θυμήθηκαν τι σημαίνει ένα πιεστικό πρόγραμμα πτήσεων. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
Αλλά ακόμη και αυτές οι εικόνες των 4,5 γενιάς Γαλλικών αεροσκαφών, που πολλές φορές απαθανατίζονται από νησιώτες και τις ανεβάζουν στα social media, ενοχλούν την Τουρκία. Κι αυτό επιβεβαιώνεται από τους Αξιωματούχους της γείτονος που ασχολούνται μονίμως με τα RAFALE και τη συμφωνία που κατάφερε να κάνει η Ελλάδα ώστε να έχει στην φαρέτρα της ένα διαφορετικό όπλο που φέρνει την αεροπορική υπεροχή.
Για να επιτευχθεί αυτή όμως, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη και με τα μόλις- προς το παρόν- έξι πρώτα αεροσκάφη. Το βέβαιο είναι ότι τα RAFALE έχουν ήδη «ανανεώσει» τα μέλη της 332 Μοίρας, ιπταμένους, αλλά κυρίως μηχανικούς οι οποίοι θυμήθηκαν τι σημαίνει ένα πιεστικό πρόγραμμα πτήσεων. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.