«INTRACOM TELECOM» και «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - Elbit Systems C4I and Cyber Ltd» πέρασαν στη Β΄ Φάση του Διαγωνισμού για την «Ανάπτυξη του Εθνικ...
«INTRACOM TELECOM» και «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - Elbit Systems C4I and Cyber Ltd» πέρασαν στη Β΄ Φάση του Διαγωνισμού για την «Ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης» (ΕΣΟΘΕ)
Ο νικητής του διαγωνισμού για σκάφη τύπου RIB που αφορούσε "10 περιπολικά σκάφη 11-13 μ. με βενζινοκινητήρες με δυνατότητα επιλογής για 10 επιπλέον σκάφη" για την ελληνική Ακτοφυλακή είναι η VIKING NORSAFE HELLAS, αναφέρει ιστοσελίδα σε κοινωνικό δίκτυο.
Τα σκάφη RIB χρησιμοποιούνται σε επιθετικές αποστολές και μπορούν να μεταφέρουν αρκετό προσωπικό με τον εξοπλισμό του, μαζί με τρία μέλη του πληρώματος, ενώ μπορούν να πλεύσουν σε αποστάσεις 150 ν.μ. με ταχύτητα 48 κόμβων με πλήρη φόρτο.
Η Ελληνική Ακτοφυλακή, με αυτό το πρόγραμμα, στοχεύει στην ενίσχυση του οργανισμού με σύγχρονα σκάφη με αυξημένες δυνατότητες και νέο εξοπλισμό αλλά και στον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος εξοπλισμού, όπως σκάφη και αεροσκάφη.
Πρόκειται λοιπόν, για μία ακόμη απόδειξη τους ειδικού βάρους που δίνει η χώρα μας στο Αιγαίο με αφορμή τον έτερο διαγωνισμό για την εγκατάσταση συστήματος θαλάσσιας επιτήρησης στο Αιγαίο.
Το σχέδιο της χώρας μας αφορά την εγκατάσταση 35 σταθμών αισθητήρων εντός στρατιωτικών εγκαταστάσεων, καθώς βαν, πλήρως εξοπλισμένα, θα μετακινούνται όπου χρειάζεται για να συμπληρώνουν τις επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι σταθμοί επιτήρησης θα βρίσκονται στον άκρως σημαντικό χώρο των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου και την Κρήτη.
Τονίζεται ότι σύμφωνα με παλαιότερες πληροφορίες, τουρκικά ταχύπλοα σκάφη και ομάδες κομάντος SAT-SAS βρίσκονται στα λιμάνια στο Αιγαίο, ειδικά απέναντι από Χίο και Δωδεκάνησα, αναμένοντας να εμπλακούν σε οποιοδήποτε επεισόδιο προκληθεί (από τους ίδιους), και ξεφύγει του “συνηθισμένου συμβάντος” έρευνας και διάσωσης.
Oι Τούρκοι, ειδικά το τελευταίο διάστημα φορτώνουν σκάφη με μετανάστες και τις στέλνουν απέναντι στα ελληνικά χωρικά ύδατα, ενώ οι ίδιοι είναι έτοιμοι να δράσουν αν εκτιμήσουν ότι μπορούν να προκαλέσουν κάτι ίσως πιο σοβαρό.
Επίσης υπενθυμίζουμε ότι η τουρκική ακτοφυλακή έχει μετατραπεί εδώ και καιρό σε ένα μίνι τουρκικό πολεμικό ναυτικό, με μεγάλα παράκτια σκάφη περιπολίας, που παραπέμπουν στα αντίστοιχα που χρησιμοποιεί το πολεμικό ναυτικό. Ο
Οι τέσσερις τουρκικές κορβέτες τύπου Dost βασίζονται στην κλάση Sirio των ιταλικών ναυπηγείων. Για παράδειγμα φέρνουμε την «TSG 703 Umut», η οποία χρησιμοποιήθηκε για τον εμβολισμό του ΠΑΘ «Γαύδος» τον Φεβρουάριο του 2018.
Πληροφορίες μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν ( ενόψει του αγωγού East Med), φέρουν Ισραηλινούς και Αιγύπτιους να ξεκινούν σε εύλογο διάστημα κοινές συνεκπαιδεύσεις με τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις εντός του ελληνικού αρχιπελάγους, προσδίδοντας μεγάλη βαρύτητα σε επιθετικές επιχειρήσεις ακόμα και ανακατάληψης νήσου αλλά και καταδρομικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, Ισραηλινοί και Αιγύπτιοι για πρώτη φορά, εξετάζουν τον σχεδιασμό κοινών ασκήσεων με συμμετοχή και της Ελλάδος, σε “ευαίσθητες” περιοχές του Αιγαίου.
Όλα αναμένεται να αλλάξουν στο Αιγαίο και την Α.Μεσόγειο, μετά τους χάρτες με την περιβόητη “Γαλάζια Πατρίδα” που “ζωγράφισαν” οι σύμβουλοι του Ερντογάν, η οποία θα μείνει τελικά όπως όλα δείχνουν ως μια ανάμνηση στη νεο-Οθωμανική φαντασία της Άγκυρας.
Ο νικητής του διαγωνισμού για σκάφη τύπου RIB που αφορούσε "10 περιπολικά σκάφη 11-13 μ. με βενζινοκινητήρες με δυνατότητα επιλογής για 10 επιπλέον σκάφη" για την ελληνική Ακτοφυλακή είναι η VIKING NORSAFE HELLAS, αναφέρει ιστοσελίδα σε κοινωνικό δίκτυο.
Η Ελληνική Ακτοφυλακή, με αυτό το πρόγραμμα, στοχεύει στην ενίσχυση του οργανισμού με σύγχρονα σκάφη με αυξημένες δυνατότητες και νέο εξοπλισμό αλλά και στον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος εξοπλισμού, όπως σκάφη και αεροσκάφη.
Πρόκειται λοιπόν, για μία ακόμη απόδειξη τους ειδικού βάρους που δίνει η χώρα μας στο Αιγαίο με αφορμή τον έτερο διαγωνισμό για την εγκατάσταση συστήματος θαλάσσιας επιτήρησης στο Αιγαίο.
Το σχέδιο της χώρας μας αφορά την εγκατάσταση 35 σταθμών αισθητήρων εντός στρατιωτικών εγκαταστάσεων, καθώς βαν, πλήρως εξοπλισμένα, θα μετακινούνται όπου χρειάζεται για να συμπληρώνουν τις επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι σταθμοί επιτήρησης θα βρίσκονται στον άκρως σημαντικό χώρο των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου και την Κρήτη.
Τονίζεται ότι σύμφωνα με παλαιότερες πληροφορίες, τουρκικά ταχύπλοα σκάφη και ομάδες κομάντος SAT-SAS βρίσκονται στα λιμάνια στο Αιγαίο, ειδικά απέναντι από Χίο και Δωδεκάνησα, αναμένοντας να εμπλακούν σε οποιοδήποτε επεισόδιο προκληθεί (από τους ίδιους), και ξεφύγει του “συνηθισμένου συμβάντος” έρευνας και διάσωσης.
Oι Τούρκοι, ειδικά το τελευταίο διάστημα φορτώνουν σκάφη με μετανάστες και τις στέλνουν απέναντι στα ελληνικά χωρικά ύδατα, ενώ οι ίδιοι είναι έτοιμοι να δράσουν αν εκτιμήσουν ότι μπορούν να προκαλέσουν κάτι ίσως πιο σοβαρό.
Επίσης υπενθυμίζουμε ότι η τουρκική ακτοφυλακή έχει μετατραπεί εδώ και καιρό σε ένα μίνι τουρκικό πολεμικό ναυτικό, με μεγάλα παράκτια σκάφη περιπολίας, που παραπέμπουν στα αντίστοιχα που χρησιμοποιεί το πολεμικό ναυτικό. Ο
Οι τέσσερις τουρκικές κορβέτες τύπου Dost βασίζονται στην κλάση Sirio των ιταλικών ναυπηγείων. Για παράδειγμα φέρνουμε την «TSG 703 Umut», η οποία χρησιμοποιήθηκε για τον εμβολισμό του ΠΑΘ «Γαύδος» τον Φεβρουάριο του 2018.
Πληροφορίες μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν ( ενόψει του αγωγού East Med), φέρουν Ισραηλινούς και Αιγύπτιους να ξεκινούν σε εύλογο διάστημα κοινές συνεκπαιδεύσεις με τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις εντός του ελληνικού αρχιπελάγους, προσδίδοντας μεγάλη βαρύτητα σε επιθετικές επιχειρήσεις ακόμα και ανακατάληψης νήσου αλλά και καταδρομικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, Ισραηλινοί και Αιγύπτιοι για πρώτη φορά, εξετάζουν τον σχεδιασμό κοινών ασκήσεων με συμμετοχή και της Ελλάδος, σε “ευαίσθητες” περιοχές του Αιγαίου.
Όλα αναμένεται να αλλάξουν στο Αιγαίο και την Α.Μεσόγειο, μετά τους χάρτες με την περιβόητη “Γαλάζια Πατρίδα” που “ζωγράφισαν” οι σύμβουλοι του Ερντογάν, η οποία θα μείνει τελικά όπως όλα δείχνουν ως μια ανάμνηση στη νεο-Οθωμανική φαντασία της Άγκυρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.