''Τέλεια απάντηση στις κούφιες απειλές της Ελλάδας, η συμφωνία με την Λιβύη!'' Ξαναχτύπησε ο «πατέρας» του δόγματος της «Γαλ...
''Τέλεια απάντηση στις κούφιες απειλές της Ελλάδας, η συμφωνία με την Λιβύη!''
Ξαναχτύπησε ο «πατέρας» του δόγματος της «Γαλάζιας Πατρίδας», ο απόστρατος ναύαρχος, Τζεμ Γκουρντενίζ, αυτή τη φορά αναφερόμενος στις χθεσινές δηλώσεις του Έλληνα Πρωθυπουργού στην ΚΟ της ΝΔ.
Ο Μητσοτάκης είχε δηλώσει πως, ''Η γεωγραφία δεν αλλάζει όταν κάποιος επιχειρεί να παραχαράξει τους χάρτες. Ατσάλινες ασπίδες μας πάντα οι ένοπλες δυνάμεις και έχουμε ξεκαθαρίσει ότι τα σύνορά μας έχουν χρώμα γαλανό και όχι γκρίζο. Πρόσθεσε επίσης ότι γαλανό θέλουμε και τον ουρανό μας στην σχέση με τους γείτονές μας και δήλωσε αισιόδοξος καθώς όπως είπε το δηλητήριο των λόγων της τουρκικής ηγεσίας δεν φτάνει τελικά στους λαούς''. Ο Τούρκος λοιπόν δράττοντας της ευκαιρίας, για ακόμη μια φορά τόνισε πως η Ελλάδα με τον χάρτη της Σεβίλλης κλέβει 200 χιλιάδες τετραγωνικά χλμ.
''Τέλεια απάντηση στις κούφιες απειλές της Ελλάδας, η συμφωνία με την Λιβύη!''
''Μια εξαιρετικά σημαντική κίνηση για την Τουρκία και τη Λιβύη είναι να συμμετάσχουν σε κοινές σεισμικές και γεωτρήσεις. Αυτές οι συμφωνίες δεν πρέπει να μείνουν στα χαρτιά. Πρέπει να υπάρχει πραγματική κινητοποίηση. Θα ήταν η τέλεια απάντηση στις κούφιες απειλές της Ελλάδας'', πρόσθεσε ο Τούρκος Ναύαρχος.
Στην συνέχεια, για ακόμη μια φορά, ο Τούρκος Ναύαρχος, είπε ότι σκοπός της αγοράς του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης ήταν το εμπόριο LNG των ΗΠΑ στην Ευρώπη μετά το κλείσιμο των βαλβίδων αερίου.
«Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, οι εξαγωγές αμερικανικού LNG, δηλαδή σχιστολιθικού φυσικού αερίου, στην Ευρώπη διπλασιάστηκαν. Εδώ, η πρόθεση των ΗΠΑ είναι να βρουν πελάτες για σχιστολιθικό αέριο. Θέλει επίσης να διαφοροποιήσει τις επιλογές των Ευρωπαίων της δίνοντας το μήνυμα «Είμαι μαζί σου» στην Ευρώπη, η οποία εξαρτάται από το φυσικό αέριο της Ρωσίας.
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν σχεδόν 500 πλοία LNG στον κόσμο. Για να καλύψουν τις ανάγκες της Ευρώπης, 500 πλοία πρέπει να φέρουν φυσικό αέριο στη Γερμανία καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Ούτε αυτό δεν είναι αρκετό.
Επιπλέον, όταν η κρίση κλιμακωθεί αύριο, όταν η Ρωσία κολλήσει, μπορεί να στοχεύσει δυτικά πλοία. Αυτά τα πλοία θα χρησιμοποιούν τον Ατλαντικό. Εάν συμβεί κρίση μεταξύ Δύσης και Ρωσίας, θα γίνουν ξεκάθαροι στόχοι. Η Ευρώπη δεν εξαρτάται από τη θαλάσσια οδό για ενέργεια. Καμία χώρα δεν το επιτρέπει αυτό. Τα πλοία LNG δεν έχουν καμία πιθανότητα επιβίωσης.
Αν γνωρίζετε, αν οι ΗΠΑ μπουν στρατιωτικά σε ένα μέρος, μπαίνουν και εμπορικά. Το ίδιο κάνουν και στην Αλεξανδρούπολη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τερματικό. Εάν το λιμάνι βαθύνει, τα πολεμικά πλοία μπορούν να ελλιμενιστούν.
Ο κύριος σκοπός είναι να φέρουμε εδώ τα πλοία LNG. Το δεύτερο είναι να μεταβιβαστούν τα προϊόντα της αμερικανικής αμυντικής βιομηχανίας. Ο προϋπολογισμός της ελληνικής κυβέρνησης μπορεί να μην επαρκεί για την ανάπτυξη του λιμανιού.
Από την άλλη, αυτή η ιδιωτικοποίηση έχει νόημα και για την Τουρκία. Είναι πολύ κοντά στο στενό των Δαρδανελίων. Η ελληνική ναυτική δύναμη και η ναυτική δύναμη των ΗΠΑ μπορούν να βασιστούν εδώ και να κρατήσουν την τουρκική ναυτική δύναμη υπό πίεση. Η παρουσία αμερικανικών πλοίων θα αποτρέψει την Τουρκία».
Ξαναχτύπησε ο «πατέρας» του δόγματος της «Γαλάζιας Πατρίδας», ο απόστρατος ναύαρχος, Τζεμ Γκουρντενίζ, αυτή τη φορά αναφερόμενος στις χθεσινές δηλώσεις του Έλληνα Πρωθυπουργού στην ΚΟ της ΝΔ.
Ο Μητσοτάκης είχε δηλώσει πως, ''Η γεωγραφία δεν αλλάζει όταν κάποιος επιχειρεί να παραχαράξει τους χάρτες. Ατσάλινες ασπίδες μας πάντα οι ένοπλες δυνάμεις και έχουμε ξεκαθαρίσει ότι τα σύνορά μας έχουν χρώμα γαλανό και όχι γκρίζο. Πρόσθεσε επίσης ότι γαλανό θέλουμε και τον ουρανό μας στην σχέση με τους γείτονές μας και δήλωσε αισιόδοξος καθώς όπως είπε το δηλητήριο των λόγων της τουρκικής ηγεσίας δεν φτάνει τελικά στους λαούς''. Ο Τούρκος λοιπόν δράττοντας της ευκαιρίας, για ακόμη μια φορά τόνισε πως η Ελλάδα με τον χάρτη της Σεβίλλης κλέβει 200 χιλιάδες τετραγωνικά χλμ.
''Μια εξαιρετικά σημαντική κίνηση για την Τουρκία και τη Λιβύη είναι να συμμετάσχουν σε κοινές σεισμικές και γεωτρήσεις. Αυτές οι συμφωνίες δεν πρέπει να μείνουν στα χαρτιά. Πρέπει να υπάρχει πραγματική κινητοποίηση. Θα ήταν η τέλεια απάντηση στις κούφιες απειλές της Ελλάδας'', πρόσθεσε ο Τούρκος Ναύαρχος.
Στην συνέχεια, για ακόμη μια φορά, ο Τούρκος Ναύαρχος, είπε ότι σκοπός της αγοράς του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης ήταν το εμπόριο LNG των ΗΠΑ στην Ευρώπη μετά το κλείσιμο των βαλβίδων αερίου.
«Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, οι εξαγωγές αμερικανικού LNG, δηλαδή σχιστολιθικού φυσικού αερίου, στην Ευρώπη διπλασιάστηκαν. Εδώ, η πρόθεση των ΗΠΑ είναι να βρουν πελάτες για σχιστολιθικό αέριο. Θέλει επίσης να διαφοροποιήσει τις επιλογές των Ευρωπαίων της δίνοντας το μήνυμα «Είμαι μαζί σου» στην Ευρώπη, η οποία εξαρτάται από το φυσικό αέριο της Ρωσίας.
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν σχεδόν 500 πλοία LNG στον κόσμο. Για να καλύψουν τις ανάγκες της Ευρώπης, 500 πλοία πρέπει να φέρουν φυσικό αέριο στη Γερμανία καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Ούτε αυτό δεν είναι αρκετό.
Επιπλέον, όταν η κρίση κλιμακωθεί αύριο, όταν η Ρωσία κολλήσει, μπορεί να στοχεύσει δυτικά πλοία. Αυτά τα πλοία θα χρησιμοποιούν τον Ατλαντικό. Εάν συμβεί κρίση μεταξύ Δύσης και Ρωσίας, θα γίνουν ξεκάθαροι στόχοι. Η Ευρώπη δεν εξαρτάται από τη θαλάσσια οδό για ενέργεια. Καμία χώρα δεν το επιτρέπει αυτό. Τα πλοία LNG δεν έχουν καμία πιθανότητα επιβίωσης.
Αν γνωρίζετε, αν οι ΗΠΑ μπουν στρατιωτικά σε ένα μέρος, μπαίνουν και εμπορικά. Το ίδιο κάνουν και στην Αλεξανδρούπολη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τερματικό. Εάν το λιμάνι βαθύνει, τα πολεμικά πλοία μπορούν να ελλιμενιστούν.
------------------------------------------
ΕΣΥ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ Ή «ΚΙΝΕΖΙΚΗ»; ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
------------------------------------------
------------------------------------------
Ο κύριος σκοπός είναι να φέρουμε εδώ τα πλοία LNG. Το δεύτερο είναι να μεταβιβαστούν τα προϊόντα της αμερικανικής αμυντικής βιομηχανίας. Ο προϋπολογισμός της ελληνικής κυβέρνησης μπορεί να μην επαρκεί για την ανάπτυξη του λιμανιού.
Από την άλλη, αυτή η ιδιωτικοποίηση έχει νόημα και για την Τουρκία. Είναι πολύ κοντά στο στενό των Δαρδανελίων. Η ελληνική ναυτική δύναμη και η ναυτική δύναμη των ΗΠΑ μπορούν να βασιστούν εδώ και να κρατήσουν την τουρκική ναυτική δύναμη υπό πίεση. Η παρουσία αμερικανικών πλοίων θα αποτρέψει την Τουρκία».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.