Ο χειμώνας έφτασε και αυτό σημαίνει πως ο οδηγός θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσει καταστάσεις αρκετά ιδιαίτερες που ...
Ο χειμώνας έφτασε και αυτό σημαίνει πως ο οδηγός θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσει καταστάσεις αρκετά ιδιαίτερες που με το σωστό χειρισμό, δεν θα του δημιουργήσουν πρόβλημα- πέραν της απώλειας λίγου χρόνου.
Το χιόνι είναι διασκεδαστικό τις περισσότερες φορές, όταν δεν οδηγείς και παίζεις με τα παιδιά σου στην εξοχή.
Το να αντιμετωπίσει ο οδηγός ένα παγωμένο παρμπρίζ –συνήθως- νωρίς το πρωί, δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα που θα κληθεί να κάνει, ενώ σίγουρα σημαίνει πως θα πρέπει να υποστεί αρκετά το κρύο της ατμόσφαιρας προκειμένου να ευοδωθούν οι προσπάθειές του. Για να συμβεί αυτό με το μικρότερο δυνατό κόστος, θα πρέπει ο οδηγός να είναι προετοιμασμένος και να έχει τα κατάλληλα σύνεργα.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζει κανείς είναι πως η διαδικασία αυτή, για να γίνει αποτελεσματικά, χρειάζεται χρόνος. Αν προσπαθήσει κάποιος να ξύσει το παρμπρίζ και έχει στη διάθεσή του ένα ακατάλληλο εργαλείο, το συνθετικό τζάμι του παρμπρίζ μπορεί πολύ γρήγορα και εύκολα να γεμίσει γρατσουνιές. Αυτό που πρέπει να θυμάται κανείς στο δριμύ ψύχος, είναι ότι θα πρέπει να αποφύγει να ρίξει καυτό νερό στο παγωμένο τζάμι.
Όσο και αν «φαίνεται καλή ιδέα» για γρήγορο καθαρισμό του τζαμιού από τον πάγο, το καυτό νερό μπορεί να προκαλέσει ράγισμα και τότε, το μέγεθος της ζημιάς πολλαπλασιάζεται εκθετικά. Με υπομονή, τον κινητήρα σε λειτουργία και το κλιματιστικό στο ζεστό, η διαδικασία μπορεί να αργήσει λίγο αλλά ορίζει τον πλέον safe τρόπο για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Φυσικά, η ροή του αέρα πρέπει να κατευθύνεται προς το παρμπρίζ μέσω των αεραγωγών αλλά και της σχετικής επιλογής στα χειριστήρια του κλιματισμού.
Εάν υπάρχει πολύ χιόνι πάνω από το παρμπρίζ, όπως και πάνω από άλλα μέρη του αυτοκινήτου, μπορεί να αφαιρεθεί με μια μαλακή βούρτσα ή σκούπα. Για τις γυάλινες επιφάνειες και μόνο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ξύστρα από μαλακό πλαστικό (που κάποιοι κατασκευαστές το διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων τους). Έχοντας ολοκληρώσει τη διαδικασία, αυτό που πρέπει να θυμάται κανείς, είναι πως η ορατότητα πρέπει να έχει αποκατασταθεί στο 100% πριν ξεκινήσει τη διαδρομή του, μια και η ασφάλεια είναι πάνω απ’ όλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.