Το τρομερό ατύχημα σημειώθηκε τον Ιούνιο του 1984 όταν το αεροσκάφος πήρε φωτιά... Για την στιγμή που κινδύνεψε η ζωή του όταν το αεροσκάφος...
Το τρομερό ατύχημα σημειώθηκε τον Ιούνιο του 1984 όταν το αεροσκάφος πήρε φωτιά... Για την στιγμή που κινδύνεψε η ζωή του όταν το αεροσκάφος Phantom στο οποίο επέβαινε μαζί με τον συγκυβερνήτη του, μίλησε ο αντιπτέραρχος ε.α Κωνσταντίνος Ιατρίδης.
Με αφορμή την τραγωδία στην Ανδραβίδα με το μοιραίο Phantom F-4 που συνετρίβη στη θάλασσα με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους ο Ευστάθιος Τσιτλακίδης και ο Μάριος Μιχαήλ Τουρούτσικας, ο αντιπτέραρχος ε.α μίλησε για την δική του εμπειρία πριν αρκετά χρόνια.
Ήταν 19 Ιουνίου 1984 όταν το μαχητικό αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε παρουσίασε βλάβη και πήρε φωτιά.
«Ενώ ήμουν μέσα στο κόκπιτ, άναψε ένα φωτάκι που σημαίνει “φωτιά”. Μετά άναψε και το αριστερό λαμπάκι που σημαίνει “φωτιά” στον άλλο κινητήρα και στη συνέχεια άναψε και το “overheat” που σημαίνει υπερθέρμανση. Εκεί είπα στον συγκυβερνήτη μου “τελικά είμαστε πολύ γκαντέμηδες”!», ανέφερε μιλώντας στην εκπομπή Tlive.
"Έλεγα "γιατί να τύχει αυτό σε μένα; Γιατί Θεέ μου να πεθάνω τόσο νωρίς; Έχω παιδί, έχω γυναίκα, έχω οικογένεια, έχω γονείς, έχω συναδέλφους που με περιμένουν. Δεν μπορεί να πεθάνω, είναι άδικο".
Ήταν 19 Ιουνίου 1984 όταν το μαχητικό αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε παρουσίασε βλάβη και πήρε φωτιά.
«Ενώ ήμουν μέσα στο κόκπιτ, άναψε ένα φωτάκι που σημαίνει “φωτιά”. Μετά άναψε και το αριστερό λαμπάκι που σημαίνει “φωτιά” στον άλλο κινητήρα και στη συνέχεια άναψε και το “overheat” που σημαίνει υπερθέρμανση. Εκεί είπα στον συγκυβερνήτη μου “τελικά είμαστε πολύ γκαντέμηδες”!», ανέφερε μιλώντας στην εκπομπή Tlive.
"Έλεγα "γιατί να τύχει αυτό σε μένα; Γιατί Θεέ μου να πεθάνω τόσο νωρίς; Έχω παιδί, έχω γυναίκα, έχω οικογένεια, έχω γονείς, έχω συναδέλφους που με περιμένουν. Δεν μπορεί να πεθάνω, είναι άδικο".
Οταν εκτιναχθήκαμε και άνοιξε το αλεξίπτωτο, από τη μεγάλη φασαρία που επικρατούσε στο αεροσκάφος, ξαφνικά επικράτησε η απόλυτη ησυχία. Η χαρά ότι βγήκα από το φλεγόμενο αεροπλάνο έγινε στη συνέχεια αγωνία γιατί είδα την αφρισμένη θάλασσα να με περιμένει», συνέχισε ο αντιπτέραρχος ε.α.
"Άνοιξα το κυτίο διασώσεως. Βρήκα τον ασύρματο και έδωσα αναφορά πως είχα σωθεί" συνέχισε την αφήγησή του ο κ. Ιατρίδης.... Όπως ανέφερε, ο ίδιος βρισκόταν για 6 ώρες στη θάλασσα και πάλευε με τα κύματα: «Κατάφερα και βρήκα τον τρόπο να λειτουργήσω τον ασύρματο και έδωσα αναφορά πως είχα σωθεί. Δεν υπήρχαν όμως τότε ελικόπτερα διάσωσης, τύπου Super Puma και έπρεπε να περιμένω να έρθει το καραβάκι από το Κατάκολο για να με μαζέψει. Κρύωνα μέσα στα παγωμένα νερά αλλά ήθελα να ζήσω και τελικά τα κατάφερα» είπε στην εκπομπή και πρόσθεσε ότι χρωστάει τη ζωή του στον προφήτη Ηλία.
"Άνοιξα το κυτίο διασώσεως. Βρήκα τον ασύρματο και έδωσα αναφορά πως είχα σωθεί" συνέχισε την αφήγησή του ο κ. Ιατρίδης.... Όπως ανέφερε, ο ίδιος βρισκόταν για 6 ώρες στη θάλασσα και πάλευε με τα κύματα: «Κατάφερα και βρήκα τον τρόπο να λειτουργήσω τον ασύρματο και έδωσα αναφορά πως είχα σωθεί. Δεν υπήρχαν όμως τότε ελικόπτερα διάσωσης, τύπου Super Puma και έπρεπε να περιμένω να έρθει το καραβάκι από το Κατάκολο για να με μαζέψει. Κρύωνα μέσα στα παγωμένα νερά αλλά ήθελα να ζήσω και τελικά τα κατάφερα» είπε στην εκπομπή και πρόσθεσε ότι χρωστάει τη ζωή του στον προφήτη Ηλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.