Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Ενδιαφέρον και στην Ελλάδα... BARAK MX, η Ισραηλινή πρόταση για εξελιγμένη δικτυωμένη αεράμυνα

   Αυξημένο είναι πλέον το ενδιαφέρον και στην Ελλάδα για νέα αντιαεροπορικά συστήματα, ειδικά μετά την είδηση ότι η χώρα μας θα ενταχθεί κ...

  



Αυξημένο είναι πλέον το ενδιαφέρον και στην Ελλάδα για νέα αντιαεροπορικά συστήματα, ειδικά μετά την είδηση ότι η χώρα μας θα ενταχθεί και στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία European Sky Shield Initiative (ESSI), που προβλέπει τη συντονισμένη προμήθεια από πολλές χώρες, τέτοιων οπλικών συστημάτων.

Εδώ η ισραηλινή τεχνογνωσία έχει να προτείνει διάφορες επιλύσεις όπως το σύστημα BARAK MX της IAI, που έχει αναπτυχθεί ώστε να ανταποκρίνεται στις αυστηρές τοπικές απαιτήσεις και αποτελεί σήμερα βασικό στοιχείο της αεράμυνας του Ισραήλ. Το σύστημα είναι πλήρως δικτυοκεντρικό και βασίζεται σε ανοιχτή αρχιτεκτονική με σπονδυλωτή σχεδίαση, ώστε να ενσωματώνει ποικιλία αισθητήρων, τη διαχείριση μάχης και τους πυραύλους σε ένα ενιαίο «πακέτο». Φροντίδα έχει δοθεί και στην ασφάλεια λειτουργίας σε περιβάλλον παρεμβολών και κυβερνοπολέμου, ώστε να συνεχίζεται η δράση του ακόμη και με τις πιο σύγχρονες σχετικές απειλές.

Η διασύνδεση πολλών πυροβολαρχιών του BARAK MX σε ένα ενοποιημένο πεδίο δράσης επιτρέπει την επέκταση των περιοχών κάλυψης, με κάθε εκτοξευτή να μπορεί να αξιοποιεί τα δεδομένα από άλλες πυροβολαρχίες και αισθητήρες, πέρα από την εμβέλεια των δικών του αντίστοιχων συστημάτων. Ακόμη μπορεί να συνεργαστούν και άλλες μονάδες αεράμυνας, από πλατφόρμες σε ξηρά και θάλασσα ώστε να δημιουργηθεί ένα κοινό πολυεπίπεδο δίκτυο άμυνας. Έτσι ενισχύονται και οι άλλες πλατφόρμες, ώστε να επιτύχουν την άρνηση περιοχής και την αντιμετώπιση πυραυλικών επιθέσεων.

Τα βλήματα τώρα που χρησιμοποιεί το BARAK MX δεν είναι (όπως συνηθίζεται σε άλλες προτάσεις) αέρος-αέρος που προσαρμόστηκαν για χερσαία εκτόξευση, αλλά σχεδιάστηκαν εξαρχής ως εδάφους-αέρος. Οπότε δεν έχουν και ανάλογους περιορισμούς μεγέθους και βάρους που έχουν προέλθει από την αρχική χρήση σε αεροσκάφη, περιορισμοί που επεκτείνονται και στο μέγεθος της πολεμικής κεφαλής, στον φάκελο αναχαίτισης και στην τελική προσέγγιση. Στην λογική του BARAK MX προτείνονται διάφορα βλήματα, με εμβέλειες από 35 έως 150 χιλιόμετρα (BARAK-MRAD έως 35 χλμ., BARAK-LRAD έως 70 και BARAK-ER έως 150 χλμ.), με σχεδίαση που επιτρέπει υψηλές ταχύτητες και ευελιξία για μεγιστοποίηση της no escape zone (ζώνη μη διαφυγής) και της πιθανότητας πλήγματος. Το ύψος αναχαίτισης ανάλογα το βλήμα, φθάνει έως τα 30 χιλιόμετρα. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.