Το πρόγραμμα των κορβετών έχει πλέον πάρει αναβολή για μετά τις εκλογές, άλλωστε, με την προκήρυξη τους δεν γίνονται συμβάσεις, ούτε θα ...
Το πρόγραμμα των κορβετών έχει πλέον πάρει αναβολή για μετά τις εκλογές, άλλωστε, με την προκήρυξη τους δεν γίνονται συμβάσεις, ούτε θα ήταν σωστό να εμπλακεί ως εξοπλιστική ανάγκη στην τρέχουσα πολιτική διαμάχη. Πέρα από αυτό, το Πολεμικό Ναυτικό συνεχίζει τις συζητήσεις με τις εταιρείες, και τις αναλύσεις των δυνατοτήτων των πλοίων. Οι αναλύσεις φυσικά είναι πολύ μεγαλύτερου “βάθους” από ότι μπορεί να δημοσιεύσουμε εμείς, καθώς οι αξιωματικοί του ΠΝ διαθέτουν απόρρητες πληροφορίες, εξειδίκευση και εμπειρία, και “τρέχουν” πολλαπλά σενάρια αξιολόγησης τους, ώστε η όποια επιλογή να διαφανεί ότι επικρατεί στα περισσότερα.
Το Σύστημα Διαχείρισης Μάχης των ιταλικών πλοίων (CMS) παραμένει το ΑΤΗΕΝΑ, με όλες τις αλλαγές που θα απαιτήσει το ΠΝ, προκειμένου να μην χρειαστεί να υπάρξει μακροχρόνια νέα εκπαίδευση για στελέχη που θα μεταφέρονται από τις FDI HN (που διαθέτουν το SETIS). Έχουμε ξαναγράψει πως το πλοίο είναι «CMS Agnostic», δηλαδή μπορεί να τοποθετηθεί κάποιο CMS διαφορετικό του ΑΤΗΕΝΑ. Αλλά πρέπει η εταιρεία που κατασκευάζει το διαφορετικό CMS να θέλει να συνεργαστεί με την Fincantieri, κάτι που δεν είναι δεδομένο, ενώ πάντα υπάρχουν και θέματα εμπορικού ανταγωνισμού.
Σε ότι αφορά τον αντιαεροπορικό οπλισμό, αυτός εξακολουθεί να βασίζεται στον πολύ καλό πύραυλο CAMM-ER της MBDA, ο οποίος μπορεί να εξαπολυθεί από το κάνιστρό του, χωρίς την ανάγκη ειδικού εκτοξευτή (κάτι που μειώνει το κόστος). Σε γενικές γραμμές, το ιταλικό πλοίο καλύπτει πλήρως το ΠΝ και τις απαιτήσεις του, ενώ η κατασκευή των «2,5» πλοίων, όπως έχουμε γράψει, θα γίνει στην Ελευσίνα (δηλαδή 2 σκάφη και μέρη του αρχικού που θα φτιαχθεί στην Ιταλία).
Η γαλλική Gowind τώρα, παραμένει το αποδοτικό πλοίο-συμπλήρωμα των FDI HN. H Naval Group έχει δεσμευτεί να παραδώσει ένα πλοίο τεχνολογικά πολύ συμβατό της FDI HN, ενώ το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου που προσφέρεται από τη γαλλική εταιρεία (ισραηλινής κατασκευής) καλύπτει σαφώς το ΠΝ. Για τον προβληματισμό σχετικά με τις επιδόσεις του σκάφους (προφανώς κι εντός Ναυτικού), η εταιρεία επιμένει και δεσμεύεται για τελική ταχύτητα στους 25 κόμβoυς, έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στη συνεργασία της με τις FDI HN. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.