ΡΩΤΗΣΑ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο "ΕΙΔΗΜΩΝ": Πόσο κακό θα ήταν αν παραβλέψει η Ελλάδα τη σωστή πλευρά της Ιστορίας για να δοθεί...
ΡΩΤΗΣΑ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο "ΕΙΔΗΜΩΝ":
Πόσο κακό θα ήταν αν παραβλέψει η Ελλάδα τη σωστή πλευρά της Ιστορίας για να δοθεί λύση στην καταστολή των φωτιών;;
Η Ελλάδα στο παρελθόν είχε νοικιάσει ρωσικά μεταγωγικά Iliushin Il-76 (κωδικός στο ΝΑΤΟ είναι Candid), που εξαπολύουν στη φωτιά 44 τόνους νερού, ενώ τα C-215 και CL-415 μεταφέρουν 5 τόνους νερού. Κάθε ένα Il-76 μπορεί να σβήσει μέτωπο πυρκαγιάς μήκους 500 μ. και πλάτους 100 μ. Άρα, 4 τέτοια αεροσκάφη θα καλύπταν, με μια μόνη ρίψη, 2 χλμ. πύρινο μέτωπο. Τα μέσα αυτά είναι τα “στρατηγικά δασοπυροσβεστικά αεροσκάφη”. Αυτά έχουν τη δυνατότητα να προσβάλουν την πυρκαγιά με πιο πολύ όγκο νερού από ό,τι μπορούν τα αεροσκάφη Canadair C-215 και CL-415 που διαθέτει σήμερα η Πολεμική Αεροπορία.
ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ Κ. ΓΡΙΒΑ:
Για τη Σιβηρία καλά είναι. Για την Ελλάδα είναι άχρηστα! Δεν ήταν κατάλληλα για το ανάγλυφο της Ελλάδας, δεν ήταν ευέλικτα και δεν κατεβαίναν χαμηλά για να στοχεύσουν τις αναζωπυρώσεις. Το Beriev Be200 είναι μεγαλύτερο σε χωρητικότητα από τα Canadair CL215/415 και εχει δυνατότητες.
Το Iliushin είναι διαφορετικό πτητικό μέσον και έχει δυνατότητα υδροληψίας ΜΟΝΟΝ σε αεροδρόμιο…
Αυτό το Α/Φ παίρνει 12 τόνους νερού, εντυπωσιακή ποσότητα, αλλά...
Επειδή είναι αεριωθούμενα, κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τα CL-415 και αδυνατούν να ακολουθήσουν το ανάγλυφο της περιοχής, με αποτέλεσμα ούτε το 1/5 από την ποσότητα να φτάνει στην φωτιά, ενώ το υπόλοιπο εξατμίζεται (και χειρότερα γίνεται υδραέριο, που εντείνει τη φωτιά).
Είναι κατασκευασμένα για τις φωτιές στις Ρωσικές στέπες, όπου κινούνται σε σταθερό ύψος, είναι δε ζημιάρικα! Αυτά που είχαμε νοικιάσει πρόπερσι, έμεναν καθηλωμένα συχνά για επισκευές.
ΠΕΡΣΙ, ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ, ΕΠΕΣΕ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΕ 8 ΝΕΚΡΟΥΣ...
ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΌ ΠΤΗΤΙΚΌ ΜΈΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΆΓΛΥΦΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΆΤΕΙΑΣ:
Σηκώνει 9,1 τόνους, παίρνει νερό από παντού, θάλασσα με κύματα, λίμνες, ακόμα και από πισίνες.
Σκοπεύει καλλίτερα γιατί δεν περνάει βιαστικά.
Στοιχίζει πολύ λιγότερο σε όλα και κάνει πολλές άλλες δουλειές όταν δεν υπάρχουν φωτιές...
Erickson S-64:
22 CL-215 2500lt υγρού φορτίου.
8 CL-415 5455 λίτρων νερού.
22 PZL 2500lt υγρού φορτίου.
Made in the U.S.A.
Χρήστος Παν. Σκαλούμπακας
Πόσο κακό θα ήταν αν παραβλέψει η Ελλάδα τη σωστή πλευρά της Ιστορίας για να δοθεί λύση στην καταστολή των φωτιών;;
ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ Κ. ΓΡΙΒΑ:
Για τη Σιβηρία καλά είναι. Για την Ελλάδα είναι άχρηστα! Δεν ήταν κατάλληλα για το ανάγλυφο της Ελλάδας, δεν ήταν ευέλικτα και δεν κατεβαίναν χαμηλά για να στοχεύσουν τις αναζωπυρώσεις. Το Beriev Be200 είναι μεγαλύτερο σε χωρητικότητα από τα Canadair CL215/415 και εχει δυνατότητες.
Το Iliushin είναι διαφορετικό πτητικό μέσον και έχει δυνατότητα υδροληψίας ΜΟΝΟΝ σε αεροδρόμιο…
Αυτό το Α/Φ παίρνει 12 τόνους νερού, εντυπωσιακή ποσότητα, αλλά...
Επειδή είναι αεριωθούμενα, κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τα CL-415 και αδυνατούν να ακολουθήσουν το ανάγλυφο της περιοχής, με αποτέλεσμα ούτε το 1/5 από την ποσότητα να φτάνει στην φωτιά, ενώ το υπόλοιπο εξατμίζεται (και χειρότερα γίνεται υδραέριο, που εντείνει τη φωτιά).
Είναι κατασκευασμένα για τις φωτιές στις Ρωσικές στέπες, όπου κινούνται σε σταθερό ύψος, είναι δε ζημιάρικα! Αυτά που είχαμε νοικιάσει πρόπερσι, έμεναν καθηλωμένα συχνά για επισκευές.
ΠΕΡΣΙ, ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ, ΕΠΕΣΕ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΕ 8 ΝΕΚΡΟΥΣ...
ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΌ ΠΤΗΤΙΚΌ ΜΈΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΆΓΛΥΦΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΆΤΕΙΑΣ:
Σηκώνει 9,1 τόνους, παίρνει νερό από παντού, θάλασσα με κύματα, λίμνες, ακόμα και από πισίνες.
Σκοπεύει καλλίτερα γιατί δεν περνάει βιαστικά.
Στοιχίζει πολύ λιγότερο σε όλα και κάνει πολλές άλλες δουλειές όταν δεν υπάρχουν φωτιές...
Erickson S-64:
22 CL-215 2500lt υγρού φορτίου.
8 CL-415 5455 λίτρων νερού.
22 PZL 2500lt υγρού φορτίου.
Made in the U.S.A.
Χρήστος Παν. Σκαλούμπακας
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.