Παρά το γεγονός ότι το αεροπλάνο θεωρείται το πιο ασφαλές μέσον, σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος οι πιθανότητες να επιβιώσει κανείς δεν...
Παρά το γεγονός ότι το αεροπλάνο θεωρείται το πιο ασφαλές μέσον, σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος οι πιθανότητες να επιβιώσει κανείς δεν είναι και πάρα πολλές…
Οι έξοδοι κινδύνου, οι μάσκες οξυγόνου και τα σωσίβια είναι άχρηστα όταν πέφτει κανείς από τόσο μεγάλο υψόμετρο. Έτσι είναι εύλογο να αναρωτηθεί κανείς για ποιο λόγο οι αεροπορικές εταιρείες δεν φροντίζουν να έχουν αλεξίπτωτα στις πτήσεις, ώστε σε περίπτωση που το αεροπλάνο αρχίζει να πέφτει, να πηδήξουν όλοι οι επιβάτες έξω.
Συγκεκριμένα τα 35.000 πόδια που είναι το υψόμετρο που πετούν τα αεροπλάνα είναι τριπλάσιο από το υψόμετρο από το οποίο πέφτουν συνήθως οι αλεξιπτωτιστές. Στο ύψος εκείνο η θερμοκρασία είναι 34 βαθμοί υπό το μηδέν και όποιος εκτεθεί σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία θα παγώσουν απευθείας τα μάτια, το στόμα και η μύτη, ενώ οι πνεύμονες θα πάθουν απευθείας ζημιά.
Ακόμα κι αν το κρύο σε εκείνο το υψόμετρο δεν ήταν θανατηφόρο, η ταχύτητα με την οποία πηγαίνει το αεροπλάνο δεν θα επέτρεπε σε κανέναν να πέσει με αλεξίπτωτο.
Τέλος, υπάρχει και το πρακτικό κομμάτι, αφού όλα αυτά τα αλεξίπτωτα θα έδιναν επιπλέον βάρος στο αεροπλάνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.