Το αμερικανικό έντυπο Foreign Policy, αναφέρει ότι η αγορά των μαχητικών αεροσκαφών έχει εισέλθει σε μια πολυπολική εποχή. Σχολίασε, μάλ...
Το αμερικανικό έντυπο Foreign Policy, αναφέρει ότι η αγορά των μαχητικών αεροσκαφών έχει εισέλθει σε μια πολυπολική εποχή. Σχολίασε, μάλιστα, ότι η Τουρκία εντάχθηκε σε αυτήν την πολυπολική αγορά πολεμικών αεροπλάνων με το «KAAN», σύμφωνα με σημερινό τούρκικο δημοσίευμα.
«Μπορούν τα F-35 και οι ΗΠΑ να συμβαδίσουν με τον νέο ανταγωνισμό;» Στην ανάλυση, όπου τέθηκε το ερώτημα, σημειώθηκε ότι οι κινητήρες των αεριωθουμένων παίζουν σημαντικό ρόλο και συζητιούνται στις συναντήσεις των αρχηγών κρατών.
Στροφή προς τα εθνικά μαχητικά αεροσκάφη
Αν και οι κινητήρες των μαχητικών αεροσκαφών μπορεί να φαίνονται ασήμαντοι σε σύγκριση με τις πωλήσεις μαχητικών αεροσκαφών ή αρμάτων μάχης υψηλού προφίλ, τονίστηκε ότι οι εξελίξεις δείχνουν μια παγκόσμια τάση επιστροφής στα εθνικά πολεμικά αεροσκάφη.
Η Τουρκία συνδέθηκε με το KAANΤο αμερικανικό δημοσίευμα- όπως γράφει η τουρκική Yeni Şafak- σχολιάζοντας την τάση για δημιουργία εντόπιων πολεμικών αεροσκαφών αναφέρθηκε και στη θέση της Τουρκίας με το εγχώριο αεροσκάφος Kaan.
Σύμφωνα με την τουρκική αεροδιαστημική βιομηχανία, το KAAN παρέχει ανώτερη κυριαρχία αέρα με αυξημένη εμβέλεια μάχης αέρος-αέρος με νέα όπλα, ακρίβεια και πλήρες χτύπημα από εσωτερικές υποδοχές όπλων σε υπερηχητική ταχύτητα, αυξημένη ισχύ μάχης με τεχνητή νοημοσύνη και υποστήριξη νευρωνικών δικτύων.
Από την άλλη πλευρά, αναφέρεται ότι η Νότια Κορέα συμμετείχε σε αυτή την τάση με το KF-21 Boramae και η Ταϊβάν έκανε την επιστροφή με το Ching-Kuo.
Σημειώνεται, ακόμη, ότι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αποκάλυψαν τον στόχο τους να κατασκευάσουν το δικό τους αεροσκάφος.
Επίσης, η Σαουδική Αραβία θα μπορούσε να συμμετάσχει στο πρόγραμμα μαχητικών αεροσκαφών της εταιρικής σχέσης Ιταλίας-Αγγλίας-Ιαπωνίας.
«Αν δεν προσαρμοστούμε θα χάσουμε»
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μείνουν πίσω στην παγκόσμια αμυντική αγορά, εκτός εάν η Ουάσιγκτον συμβαδίσει δίνοντας προτεραιότητα στην πώληση συστημάτων και τεχνολογιών που τροφοδοτούν αεροσκάφη άλλων χωρών», αναφέρει η ανάλυση.
Προστίθεται, ότι το Ισραήλ δεν θα μπορούσε και πιθανότατα δεν θα παράγει μαχητικά αεροσκάφη μετά την ακύρωση του προγράμματος «IAI Lavi» το 1987, επειδή το Τελ Αβίβ είχε προτεραιότητα πρόσβασης στα αμερικανικά αεροπλάνα, όπως σημειώνεται.
—
The Hellenic Information Team
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.