Τα άρθρα που έχουμε γράψει, μόνο εμείς, για τις FDI HN, κλάση “Κίμων”, μάλλον προσεγγίζουν τις πολλές δεκάδες. Για να κάνουμε την απαρα...
Τα άρθρα που έχουμε γράψει, μόνο εμείς, για τις FDI HN, κλάση “Κίμων”, μάλλον προσεγγίζουν τις πολλές δεκάδες. Για να κάνουμε την απαραίτητη, μικρή, ανασκόπηση, θα πούμε πως το πλοίο είναι μια φρεγάτα πολλαπλών ρόλων, αλλά ταυτόχρονα, αντί για δυνατότητα αεράμυνας, έχει δυνατότητα αεράμυνας περιοχής, δηλαδή μπορεί να ελέγξει σημαντικό εναέριο χώρο γύρω της.
- Να έχει γίνει επιτυχώς η τοποθέτηση των επιπλέον 16 αντιαεροπορικών πυραύλων Aster 30, του εκτοξευτή RAM, των chaffs, στις δυο πρώτες που θα έρθουν χωρίς αυτά (“Κίμων” και “Νέαρχος”).
- Να έχει γίνει τοποθέτηση ενός προηγμένου συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου σε όλα τα σκάφη.
- Να έχει αγοραστεί επιτέλους το μη επανδρωμένο ελικόπτερο (VTOL UAS) S-100 Shiebel για κάθε πλοίο.
- Να υπάρξει κάποια λύση στο θέμα του IRST (δηλαδή της κάμερας εντοπισμού και στοχοποίησης), με πιθανότερη την επιλογή κάποιου μοντέλου της γαλλικής εταιρίας Safran.
- Να έχει ενσωματωθεί το σύστημα επικοινωνίας Link 16 (αφού έχει γίνει η απαραίτητη προμήθεια μέσω FMS) και αν είναι δυνατόν, και το Link 22.
Θεωρούμε πως όλα αυτά θα έχουν γίνει έως τότε, καθώς το ΠΝ του μέλλοντος θα διαμορφωθεί γύρω από αυτά τα 3 πλοία. Συνεπώς μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω, και να δούμε τις σημαντικές αποστολές που θα αναλάβουν τα πλοία.
Καταρχάς, η FDI έχει χτιστεί γύρω από ένα εξαιρετικά προηγμένο και ίσχυρο ραντάρ. Το Sea Fire θα λέγαμε πως είναι εκ των κορυφαίων ευρωπαϊκών στην κατηγορία του, φτιαγμένο αποκλειστικά ως Fixed Panel (σταθερών επιφανειών). Μπορεί να υπάρχουν αρκετά ανάλογα ισχυρά ραντάρ όπως το Saab Giraffe 4A Fixed Face, ή το Hensoldt TRS-4D Fixed Panel, αλλά το Sea Fire έχει φτιαχτεί μέσα σε ένα οικοσύστημα/περιβάλλον συστημάτων της κατασκευάστριας του, Thales, με αποτέλεσμα την αρμονική συνεργασία μαζί τους.
Έτσι, το πλοίο από μόνο του είναι ένας προηγμένος κόμβος ελέγχου του εναερίου χώρου σε μεγάλες αποστάσεις. Ας μην γελιόμαστε βέβαια, όπως κάθε ραντάρ, έτσι και το Sea Fire επηρρεάζεται από την καμπυλότητα της γης. Συνεπώς οι εμβέλειες που προβάλλει η εταιρεία κατασκευής (στα 300 χιλιόμετρα), αφορά στόχους που πετούν ψηλά. Στόχοι που πλησιάζουν χαμηλά, προφανώς και δεν μπορούν να αποκαλυφθούν στις ίδιες αποστάσεις. Εκεί όμως η σχεδιάστρια του σκάφους, Naval Group σε συνεργασία με το Γαλλικό Ναυτικό έχουν ολοκληρώσει τη φιλοσοφία μιας “ψηφιακής φρεγάτας”, ώστε να βελτιώσουν συνολικά την απόδοση. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Έτσι, το πλοίο από μόνο του είναι ένας προηγμένος κόμβος ελέγχου του εναερίου χώρου σε μεγάλες αποστάσεις. Ας μην γελιόμαστε βέβαια, όπως κάθε ραντάρ, έτσι και το Sea Fire επηρρεάζεται από την καμπυλότητα της γης. Συνεπώς οι εμβέλειες που προβάλλει η εταιρεία κατασκευής (στα 300 χιλιόμετρα), αφορά στόχους που πετούν ψηλά. Στόχοι που πλησιάζουν χαμηλά, προφανώς και δεν μπορούν να αποκαλυφθούν στις ίδιες αποστάσεις. Εκεί όμως η σχεδιάστρια του σκάφους, Naval Group σε συνεργασία με το Γαλλικό Ναυτικό έχουν ολοκληρώσει τη φιλοσοφία μιας “ψηφιακής φρεγάτας”, ώστε να βελτιώσουν συνολικά την απόδοση. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.