Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Πέντε μήνες κόλαση θα ζήσουν οι οδηγοί στην Αθήνα

   Η εβδομάδα που διανύουμε είναι μία από τις χειρότερες που έχουν βιώσει όσοι χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους τη νέα εθνική οδό Αθ...

  



Η εβδομάδα που διανύουμε είναι μία από τις χειρότερες που έχουν βιώσει όσοι χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους τη νέα εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου.

Και αυτό γιατί βίωσαν πρωτοφανείς καθυστερήσεις εξαιτίας των έργων συνδέσεις του υποθαλάσσιου αγωγού ηλεκτροδότησης που θα συνδέει την Αττική με την Κρήτη.



Όλα ξεκίνησαν τη Δευτέρα 11 Μαρτίου από τα έργα του ΑΔΜΗΕ, προκειμένου ο αγωγός να περάσει κάτω από το οδόστρωμα για να φτάσει στην Πάχη Μεγάρων και να βγει στη θάλασσα. Το αποτέλεσμα είναι χρησιμοποιηθεί μόνο μία λωρίδα (ύψος Ασπροπύργου) από όλα τα οχήματα και να δημιουργηθεί το απόλυτο χάος το οποίο θα διαρκέσει σχεδόν πέντε μήνες.





Τραγικές καταστάσεις θα ζήσουμε τα τριήμερα…

Σύμφωνα με τον σύμβουλο διαχείρισης της κυκλοφορίας Κίμωνα Λογοθέτη , η περίοδος που εκτελούνται τα έργα δεν είναι η ιδανικότερη για την κυκλοφορία, καθώς βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας αλλά και το τριήμερο της 25 Μαρτίου που αναμένεται μεγάλη έξοδος.

«Με την έναρξη της τουριστικής περιόδου οι ανάγκες των μετακινήσεων αυξάνονται σημαντικά και ειδικότερα στον οδικό άξονα λεωφόρος Αθηνών νέα εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου καθώς είναι δρόμος που χρησιμοποιείται από την εφοδιαστική αλυσίδα. Η νέα Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου συνδέει το νομό Αττικής με την Πελοπόννησο, το λιμάνι του Πειραιά με τον εμπορευματικό σταθμό του Θριασίου πεδίου ενώ είναι ο δρόμος που οδηγεί προς την βιομηχανική περιοχή του Ασπροπύργου και την επισκευαστική ζώνη της Ελευσίνας» τόνισε χαρακτηριστικά στο Newsauto ο Κίμωνας Λογοθέτης
.
 
Ο σύμβουλος διαχείρισης της κυκλοφορίας Κίμωνας Λογοθέτης

Απροσπέλαστος δρόμος

Ο οδικός άξονας λεωφόρος Αθηνών – νέα εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου είναι ο πρώτος δρόμος που δημιουργείται συμφόρηση τις πρωινές ώρες αιχμής και καθημερινά η ουρά των οχημάτων φτάνει από τα διυλιστήρια του Σκαραμαγκά μέχρι το παλατάκι του Χαϊδαρίου. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, πως ακόμα και στην περίοδο της πανδημίας με τα περιοριστικά μέτρα, η κυκλοφορία στον συγκεκριμένο δρόμο ήταν πολύ μεγάλη.

Ο φακός του Newsauto κατέγραψε απίστευτες εικόνες κυκλοφοριακού χάους. Όπως μπορείτε να δείτε ο δρόμος σήμερα ήταν απροσπέλαστος ειδικότερα τις πρωινές ώρες αιχμής με την ουρά των οχημάτων να ξεκινάει από το σημείο των έργων στην περιοχή της Ελευσίνας και να φτάνει μέχρι το γεωπονικό πανεπιστήμιο των Αθηνών στο ύψος της οδού Σπύρου Πάτση στο κέντρο της Αθήνας. Το συνολικό μήκος της ουράς ξεπέρασε τα 19 χιλιόμετρα ενώ ο χρόνος για να φτάσει κάποιος από το κέντρο της Αθήνας μέχρι την Ελευσίνα ξεπερνούσε ακόμα και τις 2 ώρες.


Πέντε μήνες έργα..

Να σημειώσουμε πως η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής έχει παραχωρήσει άδεια για κατάληψη του οδοστρώματος διάρκειας πέντε μηνών. Για το αν υπάρχει λύση ο Κίμωνας Λογοθέτης ήταν κατηγορηματικός τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Θεωρώ πως θα πρέπει να εξεταστεί άμεσα μια τεχνική λύση έτσι ώστε οι εργασίες να πραγματοποιηθούν χωρίς επιπτώσεις στην κυκλοφορία. Το έργο αναμένεται να προκαλέσει διαταραχή στην κυκλοφορία καθώς η συμφόρηση της Αθηνών θα επηρεάσει όλο το κεντρικό οδικό δίκτυο της Αττικής ενώ ιδιαίτερο προβληματισμό προκαλεί στο ΕΚΑΒ για την διακομιδή των ασθενών στο Θριάσιο νοσοκομείο.

Αντίστοιχα προβλήματα θα δημιουργηθούν και στο Πυροσβεστικό Σώμα ενόψει της θερινής περιόδου καθώς η συγκεκριμένη κεντρική οδική αρτηρία χρησιμοποιείται τόσο από τα πυροσβεστικά οχήματα όσο και από τα αιτήματα της ελληνικής αστυνομίας ενώ εξυπηρετεί και το αεροδρόμιο της πολεμικής αεροπορίας δηλαδή την 112 πτέρυγα μάχης από την οποία απογειώνονται τα Καναντέρ. Θα πρέπει άμεσα να πραγματοποιηθεί σύσκεψη μεταξύ των συναρμόδιων φορέων προκειμένου να βρεθεί λύση έτσι ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι οδηγοί και κυρίως να μην κινδυνέψουν άνθρωποι είναι ζωές και περιουσίες».newsauto.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.