Μπαίνετε στο σούπερ μάρκετ και συνήθως βλέπετε κατευθείαν τα φρούτα, λαχανικά και γενικώς τη μαναβική. Ψάχνετε για γάλα και αυγά, αλλά εί...
Μπαίνετε στο σούπερ μάρκετ και συνήθως βλέπετε κατευθείαν τα φρούτα, λαχανικά και γενικώς τη μαναβική. Ψάχνετε για γάλα και αυγά, αλλά είναι αρκετά μακριά από την είσοδο.
Τι συμβαίνει και πρέπει να διασχίσετε όλο το κατάστημα για να πάρετε αυτά που έχετε άμεση ανάγκη και γιατί η μαναβική είναι μπροστά;
Εδώ μιλάμε για την ψυχολογία του μάρκετινγκ, όπως ανέφερε στη New York Post, ο Ριβς Κόνελι ειδικός στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.